جنایات جنون آمیز سعودی در یمن| هدف؛ اجرایی نقشه های آمریکایی صهیونیستی

جنایات جنون آمیز سعودی در یمن| هدف؛ اجرایی نقشه های آمریکایی صهیونیستی
چهارشنبه 3 آذر 1400 - 16:10

بن سلمان، که سر نخش دست آمریکا، "رهبر دنیای آزاد" و "اسرائیل"، "تنها دموکراسی خاورمیانه" است، در مقابل سیلی های پی در پی مردان نیرومند یمن در مأرب و ساحل غربی و عمق خاک عربستان، برای سرپوش گذاشتن بر ضعف و بیچارگی خود، با استفاده از موشک های "رهبر دموکراسی" و "تنها دموکراسی منطقه" خانه مردم بی دفاع را بر سرشان خراب می کند.

العالم - كشكول

حملات هیستریک جنگنده های سعودی آمریکایی و اسرائیلی به مناطق مسکونی در صنعا، مأرب و الحدیده و صعده آنهم با استفاده از فسفور سفید که باعث شهادت و مجروح شدن ده ها غیر نظامی شده است، بدون تردید نشان می دهد که جنون عربستان به آخرین درجه رسیده است.

کارشناسان مسائل یمنی این جنون را ناشی از خبرهایی از آزادسازی مأرب می دانند که به گوش بن سلمان می رسد و او را به چنین جنونی کشانده است. او این شکست ها را ضربه های کاری می دانKد که آمال و آرزوهای او را در یمن برای همیشه دفن می کنند. او خیال می کند که می تواند با بمباران جنون آمیز صنعا و دیگر مناطق یمن، آزادسازی مأرب را به تأخیر بیندازد.

اطرافیان بن سلمان اگر از حداقل درایتی برخوردار بودند، او را نصیحت می کردند – هر چند ما می دانیم که او نصحیت پذیر نیست – که اگر بمباران مناطق مسکونی و کشتار زنان و کودکان تأثیری بر اراده یمنی ها داشت، صدها هزار بمب و موشکی که وی طی 7 سال گذشته بر سر یمنی ها ریخته است، حتما تا الان به نتیجه رسیده بود. در حالی که آنچه که در عمل رخ داده است، کاملا بر عکس است؛ بن سلمان که تصور می کرد پول و کمک های آمریکا و "اسرائیل" و ارتش مزدوران، می تواند ظرف چند هفته یا چند ماه مبارزان یمنی را به زانو درآورد اکنون از بیم موشک ها و پهپادهای یمنی آواره منطقه شده است و دیگر در قصر خود امنیت ندارد..

او اگر یک رهبر و مسئول واقعی بود حداقل اندکی در گزارش برنامه توسعه سازمان ملل درباره اوضاع یمن از زمان تجاوز کشور مسلمان همسایه تأمل می کرد؛ طبق این گزارش آمار قربانیان یمنی بر اثر این تجاوز به بیش از 377 هزار کشته رسیده است که 60 درصد از آن (226200) نفر به طور غیر مستقیم و حدود 40 درصد بقیه به طور مستقیم در این حملات کشته شده اند که اغلب کودکانی هستند که به خاطر گرسنگی و بیماری و فقدان خدمات بهداشتی و سوء تغذیه کشته شده اند. اما کسانی که به طور مستقیم کشته شده اند در نتیجه جنگ و بمباران و حملات موشکی به شهرها و مناطق مسکونی و مدارس و بیمارستان ها و مراسم عروسی و عزا جان خود را از دست داده اند. حال سئوال اینجاست که آیا این درست است که به بهانه سخیف دفاع از "مشروعیت " یه رئیس جمهور فراری این همه انسان کشته شوند؟! یا اینکه این بهانه صرفا سرپوشی است بر هدف اصلی اینهمه جنایت جنون آمیز که عبارت است از اجرای نقشه های آمریکا در منطقه به خاطر حفظ رژیم صهیونیستی؟

پربیننده ترین خبرها