تأکید میشل عون بر لزوم پایان دادن به رنج ملت فلسطین

تأکید میشل عون بر لزوم پایان دادن به رنج ملت فلسطین
يکشنبه 7 آذر 1400 - 15:01

رئیس جمهور لبنان بر لزوم پایان دادن به رنج و مشکلات ملت فلسطین از طریق بازگرداندن حق به صاحبانش و تحقق صلح عادلانه و فراگیر براساس قطعنامه‌های سازمان ملل تأکید کرد.

العالم - لبنان

به گزارش اینترنتی النشره، میشل عون، رئیس جمهور لبنان در نامه‌ای به رئیس کمیته پیگیری حقوق غیرقابل تصرف ملت فلسطین به مناسبت روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین گفت: باید برای پایان دادن به رنج و مشکلات ملت فلسطین از طریق بازگرداندن حق به صاحبانش، تحقق صلح عادلانه و فراگیر براساس قطعنامه‌های سازمان ملل و طرح صلح عربی،تحقق امنیت برای بازگشت فلسطینی‌ها به سرزمینشان، حمایت از اماکن مقدس و قرار دادن شهر قدس تحت نظارت سازمان ملل تلاش کرد.

وی در این نامه آورده است: شرایطی که آوارگان فلسطینی در آن زندگی می‌کنند در تعدادی از کشورها از جمله لبنان که با بحران‌های بزرگ و بی سابقه‌ای روبروست و تأثیرات منفی بر آوارگان داشته است، نامساعد شده است.

عون عنوان داشت: رنج و مشکلات ملت فلسطین در داخل و خارج افزایش یافته است. فلسطینی‌ها هر روز با اسرائیلی‌ها در کرانه باختری و نوار غزه درگیر هستند و برای فراهم کردن ساده‌ترین نیازهای زندگی خود با مشکل مواجهند.

ایسنا

پربیننده ترین خبرها