رئیس اطلاعات زندان‌های اسرائیل: در ممانعت از فرار اسرا شکست خوردیم

رئیس اطلاعات زندان‌های اسرائیل: در ممانعت از فرار اسرا شکست خوردیم
دوشنبه 8 آذر 1400 - 17:22

رئیس تیپ اطلاعات اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی به شکست در ممانعت از فرار اسرای فلسطینی از زندان الجلبوع در سپتامبر گذشته اذعان کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

کمیته حقیقت یاب رژیم صهیونیستی همچنان در حال پیگیری موضوع فرار شش اسیر فلسطینی از زندان الجلبوع است و در همین رابطه «رگو دهروگ» رئیس تیپ اطلاعاتی اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی روز یکشنبه(دیروز) در برابر اعضای این کمیته به بیان اظهاراتی پرداخت.

دهروگ با اذعان به شکست برای ممانعت از فرار اسرای فلسطینی گفت که « وظیفه تیپ اطلاعات اداره زندان اعلام هشدار است و بایستی اذعان کنم که ما وظایف خود را انجام ندادیم و در واقع این مسئولیت من بود».

طبق گزارش وبگاه «عرب ۴۸»، «مناحیم فینکلشتاین» قاضی بازنشسته و رئیس کمیته مذکور گفت که یکی از مواردی که باعث نگرانی ما شده، این است که در طول حفر این تونل که هشت الی نُه ماه به طول کشیده، هیچ یک از بخش‌های اطلاعاتی مطلع نشده‌اند.

شش اسیر فلسطینی پانزدهم شهریور موفق شدند از طریق حفر تونل در زندان فوق امنیتی جلبوع واقع در شمال فلسطین اشغالی، از زندان فرار کنند. رژیم صهیونیستی از همان ساعات اولیه جستجو برای پیدا کردن این اسرا را آغاز کرد و سرانجام هر شش نفر را دوباره بازداشت کرد.

فارس

پربیننده ترین خبرها