انتقاد از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به دلیل سفر خانوادگی در بحبوحه محدودیت‌های کرونایی

انتقاد از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به دلیل سفر خانوادگی در بحبوحه محدودیت‌های کرونایی
پنج‌شنبه 11 آذر 1400 - 12:54

سفر خارجی همسر و فرزندان نفتالی بنت در میانه محدودیت‌های کرونایی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را با انتقادهای تندی مواجه کرده است.

العالم - رژیم صهیونیستی

به گزارش آسوشیتدپرس، نفتالی بنت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه به دلیل سفر خارجی همسر و فرزندانش آن هم چند روز پس از درخواست بنت از ساکنان سرزمین‌های اشغالی برای اجتناب از سفرهای بین‌المللی در بحبوحه شیوع سویه اومیکرون ویروس کرونا با انتقادهای شدیدی مواجه شد.
گیلات بنت و فرزندانش روز چهارشنبه به یک سفر خارجی شخصی رفتند؛ موضوعی که سیلی از انتقادها را از نفتالی بنت به دلیل ناتوانی از اجرای فرامین خودش به همراه داشته است.
رژیم صهیونیستی پس از شناسایی سویه اومیکرون، مرزهای خود را بر روی مسافران خارجی بست و سفر به بخش بزرگی از آفریقا را ممنوع کرد. ساکنان سرزمین‌های اشغالی نیز باید پس از بازگشت از سفرهای خارجی قرنطینه شوند.
سفر همسر و فرزندان بنت موجب شد منتقدان وی این اقدام را با گذراندن تعطیلات بنیامین نتانیاهو و رئیس وقت رژیم صهیونیستی در کنار خانواده‌هایشان برای تعطیلات پسح در ابتدای شیوع ویروس کرونا مقایسه کنند؛ آن هم زمانی که مقامات ارشد رژیم صهیونیستی از مردم می‌خواستند تعطیلات پسح را دور از خانواده‌هایشان جشن بگیرند.
ساکنان سرزمین‌های اشغالی با هجوم به صفحات اجتماعی نفتالی بنت کوشیدند نارضایتی خود را به گوش او برسانند. برای مثال، فردی در یکی از صفحات اجتماعی بنت نوشت: «بهترین‌ها را برای خانواده‌ات در خارج آرزو کن در حالی که ما اینجا از محدودیت‌ها زجر می‌کشیم.»
بنت نیز در یک پست فیس‌بوکی مدعی شد اقدام همسر و فرزندانش قوانین را نقض نمی‌کند و آنها پس از بازگشت به سرزمین‌های اشغالی قرنطینه خواهند شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها