عملیات شهادت طلبانه  قدس؛ اصرار برای دفاع از این شهر مقدس

عملیات شهادت طلبانه  قدس؛ اصرار برای دفاع از این شهر مقدس
يکشنبه 14 آذر 1400 - 13:32

نیروهای اشغالگر صهیونیستی روز گذشته از فاصله بسیار نزدیکی به یک جوان فلسطینی در منطقه باب العمود در شهر قدس اشغالی  شلیک کردند که به شهادت وی منجر شد.

العالم - كشكول

نیروهای اشغالگر ادعا دارند وی با سلاح سرد به یک شهرک نشین حمله کرد که به جراحت شدید وی منجر شد.

ویدئوهای منتشر شده در شبکه های اجتماعی، یک پلیس را نشان می دهد که چند بار از فاصله بسیار نزدیک به وی شلیک می کند در حالی که وی بر زمین افتاده بود.

«حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس این عملیات شهادت طلبانه را قهرمانانه توصیف کرد که جوانان فلسطینی علیه اشغالگر متجاوز برای حفظ هویت قدس رقم می زنند .

ملت فلسطین علیرغم ذلت کشورهای عربی و دویدن نظام های واپس گرای عربی برای عادی سازی با رژیم صهیونیستی و تلاش محور آمریکا و اسرائیل برای حذف مساله فلسطین از حافظه فلسطینیان ،عربها و مسلمانان، هر روز پایبندی خود را به آرمان های خود و قدس اعلام می کند.

روند عملیات شهادت طلبانه علیه اشغالگران اسرائیلی از ماه نوامبر به ویژه در کرانه غربی و قدس اشغالی افزایش داشته و به شهادت 4 فلسطینی و کشته شدن یک شهرک نشین و زخمی شدن 27 نفر دیگر با سطوح مختلف منجر شد.

عملیات شهادت طلبانه قدس بیانگر اصرار فلسطینی ها بر دفاع از سرزمین و آبروی خود و از سوی دیگر چهره واقعی اشغالگران اسرائیلی و کینه آنان نسبت به فلسطینی هاست.

ویدئوی عملیات نیز به خوبی نشان می داد که با این حال که جوان فلسطینی زخمی و بدون سلاح بود اما پلیس اشغالگران صهیونیستی، وحشیانه به وی شلیک می کند در حالی که می توانست بدون کشتن، او را بازداشت کند.

بدون تردید جنایت های رژیم صهیونیستی، بدون پاسخ نبوده و نخواهد بود و این جنایت ها؛ اراده جوانان فلسطینی برای انتقام گیری را تا اخراج اشغالگران و بازگشت قدس به دامان فلسطینی ها را سست نخواهد کرد.

پربیننده ترین خبرها