نفتالی بنت مدعی شد:

به اقدامات سری علیه دشمنان اسرائیل ادامه می‌دهیم

به اقدامات سری علیه دشمنان اسرائیل ادامه می‌دهیم
سه شنبه 16 آذر 1400 - 17:50

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره غیر مستقیم به حمله شب گذشته به لاذقیه سوریه، ادعا کرد که تل آویو به حملات خود ادامه خواهد داد.

العالم - فلسطین اشغالی

«نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) در کنفرانس خبری با همتایان قبرسی و یونانی خود در شهر بیت‌المقدس ادعا کرد که رژیم تل آویو به اقدامات سری و محرمانه خود علیه «دشمنان اسرائیل» ادامه خواهد داد.

به نوشته وبگاه عرب۴۸، او در ادامه لفاظی‌های خود ادعا کرد: «شب و روز علیه نیروهای پلیدی در این منطقه اقدام می‌کنیم و یک ثانیه هم از این کار دست نخواهیم کشید. این اتفاق به شکل روزانه رخ می‌دهد.»

نخست‌وزیر رژیم اشغالگر افزود: «در مقابله با قدرت‌های مخرب در منطقه به اقدامات خود ادامه داده و خسته نخواهیم شد.»

این اظهارات در حالی است که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز اهدافی را در بندر لاذقیه در غرب سوریه هدف قرار دادند. به رغم ادعای رسانه‌های رژیم صهیونیستی درباره حمله به یک محموله تسلیحاتی در سوریه، منابع خبری گزارش دادند که جنگنده‌های تل‌‌آویو یک محموله حاوی مواد غذایی را در بندر لاذقیه هدف حمله قرار داده‌‌اند.

وبگاه عرب ۴۸ در این خصوص نوشت که مقامات رژیم صهیونیستی در حالی مدعی هستند که توانسته‌اند با حملات خود فعالیت حزب‌الله و گروه‌های همسو با ایران را بکاهند، اما آن‌ها توضیحی در خصوص اینکه این فعالیت‌ها چرا همچنان ادامه دارد، نمی‌دهند.

پربیننده ترین خبرها