حزب‌الله: آمریکا دنبال پارلمانی است که سکوی هدف گرفتن مقاومت باشد

حزب‌الله: آمریکا دنبال پارلمانی است که سکوی هدف گرفتن مقاومت باشد
شنبه 20 آذر 1400 - 15:56

عضو حزب‌الله گفت، سفارت آمریکا نبرد انتخاباتی برای انتخابات پارلمانی آینده در لبنان را با پول، ائتلاف‌ و تبلیغات رسانه‌ای مدیریت می‌کند زیرا به دنبال آن است که پارلمان سکوی هدف گرفتن مقاومت و کشاندن لبنان به سمت عادی‌سازی روابط باشد.

العالم ـ لبنان

بنابر گزارش «المنار»، شیخ «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی حزب‌الله امروز (شنبه) در اظهاراتی خاطرنشان کرد: لبنان با سیاست مخرب آمریکا هدف گرفته شده، سیاستی که از نهنگ‌های نظام اقتصادی شکست خورده و مفسدان در نظام بانکی شکست خورده حفاظت و علیه قدرت لبنان در مقابله با دشمن اسرائیلی توطئه می‌کند.

وی افزود، این سفارت آمریکاست که امروز نبرد انتخاباتی برای انتخابات پارلمانی آینده در لبنان (که قرار است فروردین ۱۴۰۱ برگزار شود) را با پول، ائتلاف‌ و تبلیغات رسانه‌ای مدیریت می‌کند زیرا پارلمانی می‌خواهد که سکوی هدف گرفتن مقاومت و کشاندن لبنان به سمت عادی‌سازی روابط با دشمن اسرائیلی باشد.

شیخ قاووق تأکید کرد: وظیفه اخلاقی و ملی حزب‌الله ایجاد می‌کند که در کنار متحدانمان در نبرد انتخابات پارلمانی باشد تا اهداف آمریکایی در این انتخابات را خنثی کنیم.

وی تصریح کرد، آمریکا در لبنان برای اهداف رژیم صهیونیستی بازاریابی می‌کند و لبنانی‌ها نباید فراموش کنند که آمریکا شریک ریختن خون هزاران شهید لبنانی است. در یورش سال ۱۹۸۲ شریک رژیم اسرائیل بود و در حمله ۲۰۰۶ به لبنان نیز شریک این حمله بود و ناوگان دریایی برای کمک به تل‌آویو فرستاد.

شیخ قاووق در پایان گفت: می‌دانیم چه کسی واقعا دوست لبنان است و چه کسی دوستی دروغین دارد. ما عقده راضی کردن کسی را نداریم و اگر آمریکا از ما خشنود و راضی شود باعث افتخارمان نیست. زمانی که آمریکا از ما راضی شود ما خود را متهم می‌کنیم و بررسی می‌کنیم آیا کار اشتباهی انجام داده‌ایم. زمانی که آمریکا با ما دشمنی کند ، می‌دانیم که قدرت مقاوت در دفاع از لبنان و در قلب معادلات نبرد با دشمن اسرائیلی موفق عمل کرده است.

به گزارش فارس، به تازگی «حسن فضل الله» عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت -وابسته به حزب الله- نیز گفته بود که آمریکاییها جنگ سیاسی علیه جریان مقاومت را کلید زده‌اند تا بتوانند کرسیهای جریان مقاومت را کاهش دهند.

پربیننده ترین خبرها