معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش خبر داد:

توانمندی نیروی هوایی در ساخت هواپیما، پهپاد و تجهیزات نیازهای عملیاتی

توانمندی نیروی هوایی در ساخت هواپیما، پهپاد و تجهیزات نیازهای عملیاتی
شنبه 27 آذر 1400 - 11:26

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی امروز وارد عرصه ساخت هواپیما، پهپاد و سایر تجهیزات شده و قادر به برطرف کردن نیازهای درونی است.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

سرتیپ دوم علی‌اکبر طالب‌زاده گفت: نیروی هوایی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی نخستین نیرویی بود که در حوزه تحقیق و پژوهش برداشت و با رویکرد توجه به تحقیق ‌و پژوهش نهضت قطعه‌سازی را آغاز کرد.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش افزود: اینکه امروز نیروی هوایی با کمک فرزندان و متخصصان این مرز و بوم قادر به ساخت تجهیزات و قطعات و مرتفع ساختن نیازهای عملیاتی است، به دلیل حرکت موثر و مستحکم در حوزه تحقیق و پژوهش است و امروز می‌توان گفت پژوهش در نیروی هوایی امری نهادینه شده است.

وی با اشاره به اهمیت توجه به حوزه تحقیق و پژوهش در نیروهای تجهیزات محور گفت: نیروی هوایی امروز وارد عرصه ساخت هواپیما، پهپاد و سایر تجهیزات شده و قادر به برطرف کردن نیازهای درونی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیروی هوایی ارتش، معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه کار و فعالیت در حوزه تحقیق و پژوهش، سرمایه‌گذاری برای آینده کشور شده است، گفت: تحقیقات و پژوهش‌های راهبردی باید سرلوحه نیروهای مسلح باشد تا بتوان در شرایط تحریمی مطابق با علم و صنعت روز دنیا پیش رفت.

پربیننده ترین خبرها