حماس و جهاد اسلامی: مقاومت، تنها راه مقابله با اسرائیل است

حماس و جهاد اسلامی: مقاومت، تنها راه مقابله با اسرائیل است
شنبه 27 آذر 1400 - 18:13

مسئولان حماس و جهاد اسلامی فلسطین تأکید کردند که پایبندی به گزینه مقاومت، تنها راه برای مقابله با رژیم صهیونیستی، آزادسازی سرزمین فلسطین و اعاده حقوق ملت فلسطین است.

العالم - فلسطین اشغالی

زیاد النخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز شنبه با یک هیأت از جنبش حماس به ریاست خالد مشعل دیدار کرد.

پایگاه خبری النشره گزارش داد که النخاله در این دیدار بر اهمیت تقویت مقاومت به ویژه در منطقه کرانه باختری فلسطین تأکید کرد.

مشعل و النخاله در این دیدار گفتند که پایبندی به گزینه مقاومت، تنها راه برای مقابله با رژیم صهیونیستی، آزادسازی سرزمین فلسطین و اعاده حقوق ملت فلسطین است.

طرفین همچنین کشتار اردوگاه البرج الشمالی را محکوم و تأکید کردند که باید امنیت اردوگاهها و ثبات آن حفظ شود و از مسئولان ذیربط خواستند که قاتلان و محرکان آنان را بازداشت کنند و به اشد مجازات برسانند.

مشعل و النخاله همچنین بر لزوم تقویت ارتباطات دوجانبه و افزایش سطح همکاری و هماهنگی در داخل و خارج از فلسطین تأکید و تصریح کردند که باید امت اسلامی و آزادگان جهان را حول محور پروژه مقاومت گرد هم جمع کرد.

طرفین همچنین آخرین تحولات مسئله فلسطین و پرونده‌های ملی این کشور و راههای اتحاد ملی فلسطین بر اساس مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی، حمایت از قدس و مسجدالاقصی، آزادسازی اسرا، شکست محاصره غزه را بررسی کردند.

جهاد اسلامی اخیرا تأکید کرد که رژیم صهیونیستی مسئول کامل جنایت‌ها علیه ملت فلسطین است.

این جنبش تصریح کرد،جنایت رژیم اشغالگر علیه تظاهرات‌کنندگان در شهرک بیتا و تلاش آن برای خاموش کردن صدای به حق فلسطینیان هرگز نخواهد توانست ملت فلسطین را از ادامه جهاد و مقاومت مشروع در برابر رژیم صهیونیستی و مقابله با تروریسم جنایت‌های آن، بازدارد.

جهاد اسلامی همچنین به فلسطینیان ساکن نابلس و تمامی مناطق کرانه باختری به دلیل تظاهرات و ایستادگی در برابر تروریسم رژیم صهیونیستی درود فرستاد.

این جنبش خاطر نشان کرد، مقاومت و رویارویی فراگیر با رژیم اشغالگر افزایش خواهد یافت و مقاومت هرگز تا نابودی این رژیم و بیرون راندن آن از سرزمین مبارک و مقدس فلسطین، متوقف نخواهد شد.

پربیننده ترین خبرها