پاسخ مقاومت جنین به هجوم نیروهای اشغالگر + فیلم

دوشنبه 29 آذر 1400 - 18:39

صبح امروز دوشنبه نیروهای مقاومت در شهر جنین واقع در شمال کرانه غربی، با نیروهای رژیم صهیونیستی درگیر شدند. 

العالم-فلسطین

تعداد زیادی از نیروهای ارتش رژیم اشغالگر ساعاتی پیش از طلوع آفتاب، به منطقه "السیله الحارثیه" واقع در غرب شهر جنین حمله کرده و به خانه پدر غیث و عمر جرادات دو اسیر فلسطینی یورش بردند.

رژیم اشغالگر گمان میکند که دو برادر "جرادات" همان کسانی هستند که چند روز پیش یک شهرک نشین را در نزدیکی شهرک حومیش المخلاه در شمال نابلس، به هلاکت رسانده اند.

به گزارش رسانه های فلسطینی، نیروهای اشغالگر خانه این دو برادر و دایی اسیر آنها محمد جرادات را اندازه گیری کردند تا آن را ویران کنند.

در همین راستا، به گزارش آژانس خبری فلسطین، ارتش رژیم صهیونیستی دستورات جدیدی صادر کرده که نوعی چراغ سبز به سربازان خود در کرانه غربی برای آتش گشودن به روی جوانان تظاهرات کننده فلسطینی است.

این منبع افزود:" این دستورات در چهارچوب زنجیره ای از گام های تنش زای رژیم صهیونیستی طی ماه های اخیر صادر شده است. طی این دستورات که به پیشنهاد آویو کوخاوی رئیس کل ستاد ارتش این رژیم صادر شده، به سربازان اجازه داده می شود به سمت کسانی که به پایگاه های نظامی یا مناطق تیراندازی وارد می شوند شلیک کنند. ضمن اینکه آنها می توانند به سنگ اندازان نیز تیراندازی کنند".

گفتنی است که رژیم صهیونیستی اخیرا حملات خود را به مناطق مختلف کرانه باختری شدت بخشیده است، بطوری‌که شب گذشته در درگیری‌های شهر نابلس ۶۷ فلسطینی زخمی شدند.

پربیننده ترین خبرها