یورش اشغالگران صهیونیست به جنین درجستجوی عاملان عملیات حومش

شنبه 27 آذر 1400 - 21:49

از زمان اجرای عملیات حومش که در شهرکی به همین نام واقع منطقه ای بین شهرهای جنین و نابلس روی داد و به هلاکت یک شهرک نشین و زخمی شدن دو تن دیگر منجر شد، نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیست به دنبال بازداشت عامل و مجری این عملیات هستند و رسانه های اسرائیلی ، این عملیات را با توجه به زمان بندی و روش اجرای آن ، خطرناک ترین عملیات ضد صهیونیستی از چند سال پیش توصیف کرده اند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرنگار العالم از فلسطین اشغالی، ارتش اشغالگر اسرائیل شمار زیادی از نیروهای خود را درحالیکه به سلاح مجهز شده اند، به منطقه جنوب جنین اعزام کرده تا اثری از نیروهای مقاومت پیدا کنند.

بار دیگر ، سرویس های امنیتی اسرائیل خود را با آزمونی دشواری مواجه می بینند و هر ساعتی که می گذرد و اثری از عامل این عملیات پیدا نمی شود، شکستی در پرونده آنان ثبت می شود. علت آن هم این است که کرانه باختری از شمال تا جنوب، میدانی برای عملیات ارتش به شمار می رود و به صورت بیست و چهارساعته دوربین ها اوضاع را تحت نظر دارند و خودروهای نیروهای امنیتی اسرائیل همواره درخیابان ها گشت می زنند.

عملیات حومش از نظر نیروهای اشغالگر زنگ خطر به شمار می رود، به ویژه اینکه این عملیات درست در زمانی اجرا می شود که رژیم اشغالگر تلاش می کند تا اوضاع در کرانه باختری را آرام توصیف کند.

پربیننده ترین خبرها