در گفتگو با العالم مطرح شد:

رژیم صهیونیستی باید مسئولیت ترور سردار سلیمانی را متحمل شود

رژیم صهیونیستی باید مسئولیت ترور سردار سلیمانی را متحمل شود
سه شنبه 30 آذر 1400 - 11:55

هادی محمدی کارشناس مسائل استراتژیک اظهار کرد که اعتراف رژیم صهیونیستی به مشارکت در ترور سپهبد قاسم سلیمانی و همراهانش، بهترین سند برای دست داشتن آنها در این جنایت است و باید مسئولیت آن را متحمل شوند.

العالم-ایران

محمدی طی گفتگوی تلفنی با شبکه العالم تاکید کرد: رژیم صهیونیستی از زمانی که فلسطین را اشغال کرد، سیاست ترور را در پیش گرفت. این رژیم اکنون احساس نیاز کرده که خود را در مقابل تحولات کنونی قوی نشان دهد، بخصوص پس از رزمایش های ایران در روزهای اخیر که معادله بازدارندگی را به خوبی تثبیت کرده است.

محمدی افزود: فرماندهان رژیم صهیونیستی از پاسخ ویران کننده ایران به شدت بیم‌ناکند.

روز گذشته تامیر هایمان رئیس سابق سازمان ضداطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تل آویو در ترور شهید قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران، مشارکت کرده است.

هایمان طی گفتگو با مجله عبری "مابات مالام" افزود:" دستگاه موساد اسرائیل در ترور سلیمانی نقش داشت". وی جزئیات این نقش را توضیح نداد.

گفتنی است که ارتش آمریکا بامداد ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ طی یک عملیات تروریستی به دستور «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور این کشور، سردار سلیمانی و شماری از همراهان ایشان از جمله المهندس را لحظاتی بعد از ترک فرودگاه بغداد به شهادت رساند.

چند روز بعد، ایران با پرتاب بیش از 10 موشک به سمت پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق، به این جنایت پاسخ داد.

پربیننده ترین خبرها