عضو ارشد انصارالله: گویا سخنگوی ائتلاف سعودی، سخنگوی ارتش اسرائیل است

عضو ارشد انصارالله: گویا سخنگوی ائتلاف سعودی، سخنگوی ارتش اسرائیل است
دوشنبه 6 دی 1400 - 14:07

عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن گفت که سخنگوی ائتلاف سعودی طوری از رابطه یمنی‌ها با گروه‌های مقاومت عصبانی است که گویا سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی سخن می‌گوید.

العالم - یمن

«ترکی المالکی» سخنگوی ائتلاف سعودی روز گذشته در کنفرانس خبری خود فیلمی را منتشر کرد که مدعی بود یک کارشناس جنبش حزب الله لبنان در حال ارائه مشاوره به «ابو علی الحاکم» رئیس سازمان اطلاعات دولت صنعاء است.

«محمد البخیتی» عضو ارشد جنبش انصارالله یمن در این باره در صفحه توئیتر خود نوشت که سخنگوی ائتلاف سعودی با استناد به یک ویدئوی جعلی و دوبله شده از اینکه روابط یمنی‌ها با مقاومت لبنان را محکوم کند، خجالت نمی‌کشد.

البخیتی افزود: «هر کسی مواضع سخنگوی ارتش سعودی را در حالی که به کشورهای محور مقاومت حمله می‌کند، پیگیری کند، احساس می‌کند که گویا در حال گوش دادن به سخنان سخنگوی ارتش اسرائیل است.»

البخیتی در توئیت دیگری نوشت: «سخنگوی ارتش سعودی نیازی به ویدئوی جعلی برای اثبات روابط ما با مقاومت لبنان ندارد، چرا که ما خود را یک جبهه واحد برای مبارزه با ائتلاف صهیونیستی می‌دانیم.»

دیروز نیز «ضیف الله الشامی» وزیر اطلاع‌رسانی دولت نحات ملی یمن گفت: «اگر ما کارشناسانی از حزب‌الله و ایران داشتیم و از ما حمایت می‌کردند، به آنان افتخار می‌کردیم».

ائتلاف سعودی که در مارس ۲۰۱۵ تجاوز همه جانبه به یمن و محاصره این کشور را آغاز کرده، در طول بیش از شش سال نتوانسته به اهداف خود برسد و علاوه بر آن از حالت تهاجمی به حالت تدافعی روی آورده و برای سرپوش گذاشتن بر این شکست راهبردی خود مدام سخن از حضور حزب‌الله و ایران در یمن می‌زند

فارس

پربیننده ترین خبرها