تکرار ادعاهای توخالی ضد ایرانی رژیم صهیونیستی در آستانه مذاکرات وین

تکرار ادعاهای توخالی ضد ایرانی رژیم صهیونیستی در آستانه مذاکرات وین
دوشنبه 6 دی 1400 - 15:44

«یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در آستانه از سرگیری مذاکرات وین به ادعاهای توخالی ضد ایرانی خود را بار دیگر تکرار کرده و برای «توافق خوب با ایران» نسخه پیچیده است.

العالم ـ فلسطین اشغالی

یائیر لاپید وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، در آستانه مذاکرات امروز (دوشنبه) لغو تحریم ها در وین بار دیگر به موضع گیری در باره این مذاکرات پرداخته و گفته مخالف توافق با ایران نیستیم، اما با هرگونه توافقی که به زعم خویش آینده واقعی ندارد، مخالفیم.

وی گفته که ترجیح می‌دهیم در زمینه هسته‌ای ایران همکاری بین‌المللی داشته باشیم، در عین حال بار دیگر به تکرار دعای توخالی ضد ایرانی این روزهای خود مبادرت کرده و گفته که اگر لازم باشد، خود به تنهایی عمل می‌کنیم.

بنا بر گزارش «دن ویلیامز» خبرنگار رویترز در فلسطین اشغالی، وزیر خارجه و نخست‌وزیر گردشی رژیم صهیونیستی درباره ایران و مذاکرات در وین و آنچه که به نظر او و این رژیم «توافق خوب با ایران» است، صحبت کرده است.

این مقام تنها رژیم دارنده سلاح اتمی در منطقه غرب آسیا گفته که «اسرائیل با هر توافقی مخالفت ندارد. یک توافق خوب، موضوعی خوب خواهد بود».

به ادعای لاپید، «ما (رژیم صهیونیستی) با توافقی که باعث نظارت واقعی روی برنامه هسته‌ای ایران نشود و همچنین باعث نظارت روی پول ایران و شبکه ترور ایران نشود، مخالف هستیم».

اظهارات لاپید در شرایطی مطرح شده که او و دیگر مقام‌های رژیم صهیونیستی طی ماه‌های اخیر بارها ضمن انجام سفر به آمریکا و دیگر پایتخت‌های غربی، علیه ایران و مذاکرات وین رایزنی‌های فشرده‌ای علیه ایران و برجام انجام داده‌اند.

علی باقری مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران و هیأت همراه صبح دوشنبه (امروز) برای شرکت در دور هشتم مذاکرات ایران و گروه ۱+۴ وارد وین شد.

دور هشتم مذاکرات قرار است عصر امروز (دوشنبه) به وقت وین در هتل کوبورگ با برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام آغاز شود.

پربیننده ترین خبرها