شیخ نعیم قاسم:

حزب الله با قدرت در انتخابات حاضر می‌شود/ همه توطئه‌ها برای تضعیف مقاومت شکست خورد

حزب الله با قدرت در انتخابات حاضر می‌شود/ همه توطئه‌ها برای تضعیف مقاومت شکست خورد
پنج‌شنبه 9 دی 1400 - 11:00

معاون دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد که نبرد انتخاباتی ما با هدف حضوری قوی و تاثیرگذار در انتخابات پارلمانی است.

العالم - لبنان

شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیر کل حزب الله لبنان در یک مراسم تجلیل که توسط مجمع پیشاهنگان امام زمان (عج) برگزار شده بود طی سخنانی اعلام کرد، حزب‌الله می‌خواهد که انتخابات در زمان مقرر برگزار شود تا لبنان به مرحله جدیدی برود. مشکلاتی که طی همه این سال ها روی هم انباشته شده تنها با اجرای تغییرات و اصلاحات و انتقال به مرحله متفاوت از مرحله قبل حل می‌شود و این مرحله با انتخابات پارلمانی تضمین می‌گردد.

به نوشته العهد، معاون دبیر کل حزب الله افزود، این انتخابات نشان دهنده انتخاب مردم خواهد بود و ملت خواهند گفت که در این مرحله جدید می خواهند چه کسی نماینده آنها باشد. اما در نهایت همه باید به انتخاب مردم در این انتخابات احترام بگذارند و بعد از انتخابات پارلمانی صفحه جدیدی برای پیشرفت و تغییر در لبنان باز خواهد شد.

شیخ نعیم قاسم تصریج کرد، ما می‌دانیم که یک توجه و هیجان بین‌المللی غیرعادی برای برگزاری انتخابات در لبنان وجود دارد. برخی طرف‌ها که در مقابل پروژه ملی ما هستند هیجان زیادی در این زمینه دارند؛ چراکه به اعتقاد آنها این انتخابات منجر به انتخاب شمار زیادی از نمایندگان خواهد شد و به تبع آن می تواند معادله را تغییر دهد. آنها می گویند که چهره‌های جدیدی وارد انتخابات خواهد شد. اما واقعیت آن است که چهره‌های جدیدی که ما خواهیم دید از تعداد انگشتان دست بیشتر نیست و بقیه همه کسانی هستند که در کشور تجربه داشته‌اند.

وی تاکید کرد، ما در حزب الله از نتایج انتخابات پارلمانی لبنان اطمینان داریم و می دانیم که حضور ما به عنوان یک حزب قدرتمند و منسجم که نماینده مردم است در مرحله آینده نیز ادامه خواهد داشت؛ چرا که در مرحله قبل وظیفه خود را در خدمت به مردم و حمایت از کشور در برابر دشمن صهیونیستی، همبستگی با ملت در زمینه اجتماعی-چه در کمک به فقرا و -چه در زمینه بهداشت و دارو و همچنین رسیدگی به امور مردم در روستاها و شهرها به خوبی انجام دادیم.

این مسئول حزب الله ادامه داد، نبرد انتخاباتی برای ما نبردی است برای فعال کردن حضور مثبت خود جهت حفاظت از لبنان در برابر دشمن اسرائیلی و طمع ورزی های آن در خاک لبنان.

شیخ نعیم قاسم تصریح کرد، نبرد دشمنان در این انتخابات برای مقابله با ما و تحریف سیاست لبنان از استقلال و قدرت آن است. هدف آنها این است که زمینه را در لبنان برای اجرای پروژه آمریکا و هر آنچه که به این پروژه به ویژه رژیم صهیونیستی خدمت می کند آماده کنند. اما همه تلاش های آنها برای تحت فشار قرار دادن حزب الله و تضعیف آن شکست خورد و حزب الله هرگز به فتنه و جنگ داخلی کشیده نشد.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان افزود، ما با وجود همه محاصره و تحریم های جهانی توانستیم خدمات بسیار گسترده ای را به مردم در زمینه های پزشکی و آموزشی و و خدمات شخصی و هر آنچه که مربوط به همبستگی اجتماعی است ارائه دهیم.

وی در ادامه مجدداً به انتخابات پارلمانی لبنان اشاره کرده و گفت، نبرد انتخاباتی ما برای حضور قدرتمند و تاثیرگذار در آینده کشور و خدمت به مردم است. ما اهمیتی به اکثریت و اقلیت نمی‌دهیم و فکر نمی‌کنیم که این یک معادله باشد. این معیاری است که در شکل گیری آینده لبنان در 4 سال آینده تاثیر می گذارد و ما از همه می‌خواهیم که در انتخابات شرکت کنند؛ چرا که انتخابات بسیار مهم است و نباید لبنان را به کسانی بسپاریم که با عناوین مختلف میخواهند کشور را تخریب کنند.

معاون دبیر کل حزب الله در پایان تاکید کرد، درباره روابط حزب الله و متحدان آن هیچگونه ترس و نگرانی وجود ندارد. انشاءالله همه مسائل حل می‌شود و ما می‌توانیم درباره ساختار و مضمون امور به تفاهم و توافق برسیم. مطمئن باشید ما صاحب عقل و قلبی هستیم که می تواند ما را از وضعیت بحران به وضعیت همکاری و تفاهم و مقابله با چالش ها منتقل کند.

تسنیم

پربیننده ترین خبرها