شیخ قاووق: در جنگ آینده با صد هزار مبارز با دشمن مقابله خواهیم کرد

شیخ قاووق: در جنگ آینده با صد هزار مبارز با دشمن مقابله خواهیم کرد
يکشنبه 12 دی 1400 - 17:16

عضو شورای مرکزی جنبش حزب‌الله لبنان با حضور در مراسم درختکاری به یاد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در مرز فلسطین اشغالی تأکید کرد که در جنگ آینده با صد هزار مبارز با دشمن مقابله خواهیم کرد.

العالم - لبنان

شیخ «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی جنبش حزب‌الله لبنان امروز یکشنبه در پویش درختکاری با عنوان «درخت زیتون سلیمانی» شرکت کرد.

قاووق در سخنانی در این مراسم تأکید کرد که در هر گونه جنگ آتی، با صد هزار مبارز دارای عزم، اراده، ایمان و روحیه حاج قاسم سلیمانی، با دشمن مقابله خواهیم کرد.

وی افزود که شعار «ما همه قاسم سلیمانی هستیم» به معنای آن است که حاج قاسم تبدیل به یک امت شده و میلیون‌ها نفر از ایران تا افغانستان، تا عراق، سوریه، لبنان و غزه امروز تبدیل به حاج قاسم سلیمانی شده‌اند.

بنابر گزارش شبکه تلویزیونی «MTV» لبنان، شیخ قاووق همچنین گفت: اینجا تجسم عربیت اصیل فلسطین است و این را از حاج قاسم داریم، کاری که عرب‌های سازشکار آن را انجام ندادند اما حاج قاسم با رساندن موشک به فلسطین، عرب‌های سازشکار را که جرأت ارسال حتی یک موشک را نداشتند، به چالش کشید.

شیخ قاووق همچنین با حضور در مثلت رامیه-عیتا الشعب و القوزح، نهال زیتونی را به نام حاج قاسم سلیمانی در زمین کاشت و در جمع تعدادی از فعالان و شخصیت‌های لبنانی گفت: ما اینجا آمده‌ایم تا وفاداری خود را به شهید حاج قاسم سلیمانی اعلام کنیم و به دشمن بگوییم که با گذشت دو سال از شهادت وی، حاج قاسم به اذن خداوند متعال، همه فاتحان را به الجلیل هدایت خواهد کرد.

فارس

پربیننده ترین خبرها