یورش نیروهای رژیم صهیونیستی به بیمارستان اسیر "ابو هواش"

یورش نیروهای رژیم صهیونیستی به بیمارستان اسیر
دوشنبه 13 دی 1400 - 18:38

نیروهای رژیم صهیونیستی به بیمارستانی که هشام ابو هواش، اسیر فلسطینی در آن حضور دارد، به صورت گسترده یورش بردند.

العالم- فلسطین اشغالی

به گزارش العالم به نقل از فلسطین الیوم، نیروهای اسرائیلی همچنین از تیم‌های رسانه‌ها و فلسطینیانی که برای همبستگی با اسیر بواش در مقابل بیمارستان "اساف هروفیه" تجمع کرده‌اند، خواسته این مکان را تخلیه کنند.

در همین راستا بعد از ظهر امروز به درخواست جنبش جهاد اسلامی، راهپیمایی گسترده مردمی به منظور اعلام حمایت از اسیر ابو هواش در مرکز رام‌الله برگزار شد.

این راهپیمایی با حضور شماری از رهبران و اعضای جنبش جهاد اسلامی و اسرای آزاده و خیل عظیمی از مردم، شخصیت‌های حقوقی برگزار شد. مشارکت‌کنندگان خواستار همبستگی گسترده‌تر فلسطینیان با اسیر ابو هواش شدند.

آن‌ها همچنین سکوت مراجع رسمی فلسطینی در قبال قضیه اسرای اعتصاب‌کننده غذا را محکوم کرده و خواستار اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی جهت آزادی هرچه سریع‌تر اسیر ابوهواش شدند.

دانشجویان دانشگاه "بیرزیت" نیز تجمعی را در حمایت از این اسیر فلسطینی برگزار کردند.

دانشجویان فلسطینی از گروه‌های مقاومت فلسطین و مانور نظامی اخیر اتاق مشترک مقاومت در این باریکه که همواره مسئله اسرا را در راس اولویت‌های خود قرار داده، تمجید کردند.

اسیر ابوهواش 139 روز است که در اعتراض به بازداشت موقت خود در زندان رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذا زده و به رغم وخامت حالش همچنان بر ادامه اعتصاب غذا تا رسیدن به هدفش یعنی پایان بازداشت موقت خود اصرار دارد.

وضعیت این اسیر فلسطینی لحظه به لحظه بدتر می‌شود و بنابر اعلام خانواده اش، از دو روز هوشیاری خود را هم از دست داده است.

پربیننده ترین خبرها