به دنبال پیروزی ابو هواش؛

درگیری فعالان فلسطینی با نماینده تندروی صهیونیستی که به بیمارستان اسیر فلسطینی یورش برد+ ویدئو

چهارشنبه 15 دی 1400 - 10:37

تعدادی از فعالان فلسطینی با "ایتمار بن غفیر" تروریستِ صهیونیستی، که به زور قصد ورود به اتاق بستری "هشام ابو هواش" در بیمارستان را داشت درگیر شدند و مانع از ورودش به اتاق این اسیر فلسطینی شدند.

العالم- فلسطین اشغالی

به گزارش العالم، پیروزی هشام ابوهواش بعد از 141 روز اعتصاب غذا تندروهای رژیم صهیونیستی را به خشم آورده است. شبکه 7 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که "ایتمار بن غفیر" عضو تندرو و راست‌گرای کنست در اقدامی تحریک‌آمیز به بیمارستان "اساو هاروویه" رفته که اسیر هشام ابوهواش در آنجا بستری است.

این شبکه تاکید کرد که بن غفیر به شدت به خشم آمده و دولت رژیم صهیونیستی را به تسلیم شدن در برابر حماس و جهاد اسلامی از ترس وقوع درگیری مجدد در غزه و موافقت با آزادی این اسیر فلسطینی متهم کرده است.

"حازم قاسم" سخنگوی حماس تلاش جنایتکارانه این عضو پارلمان اسرائیل برای حمله به هشام ابوهواش را محکوم و تاکید کرد که رفتار تروریستی بن غفیر میزان انحطاط صهیونیست‌های تندرو را نشان می‌دهد و بیانگر میزان ناامیدی دشمن از پیروزی‌های پی در پی مردم فلسطین است.

"خالد البطش" از رهبران جهاد اسلامی نیز تلاش این صهیونیست تندرو برای تعرض به اسیر ابو هواش را محکوم کرد و گفت: "تروریست تندرو، بن غفیر پیشتر نیز تلاش داشت به مرابطین در مسجدالاقصی و نیز به قهرمانانی که در نبردهای کرامت پیروز شدند، تعرض کند ولی او ناامید شد و در مقابل استوار و شجاعت مقاومتی که به او و امثال او در نبرد "سیف القدس" پاسخ داد، شکست خورد."

طبق اعلام یک منبع مسؤول فلسطین، پرونده هشام ابو هواش که از 141 روز پیش دست به اعتصاب غذا زده بود بعد از فشارهای گسترده بر طرف اسرائیلی بسته شد. بر این اساس، توافقی انجام شده که طی آن ابو هواش 26 فوریه آینده بدون هیچ تمدیدی آزاد شود و تا زمان آزادی‌اش درمانش در یکی از بیمارستان‌های اسرائیلی تکمیل شود.

پربیننده ترین خبرها