واکنش کتائب الاقصی به وضعیت وخیم اسیر فلسطینی مبتلا به سرطان

واکنش کتائب الاقصی به وضعیت وخیم اسیر فلسطینی مبتلا به سرطان
شنبه 18 دی 1400 - 12:44

با بدتر شدن وضعیت یک اسیر مبتلا به سرطان در زندان‌های رژیم صهیونیستی، کتائب شهداء الاقصی در کنفرانسی خبری اعلام کرد: در صورت وارد شدن هرگونه آسیبی به اسیر «ناصر ابوحمید» زمین را زیر پای اشغالگر به آتش خواهیم کشید.

العالم - فلسطین اشغالی

کمیته امور اسرای فلسطینی اعلام کرد، وضعیت جسمانی اسیر «ناصر ابوحمید» که مبتلا به سرطان است، وخیم است و وی به کما رفته است.

در همین ارتباط، «ام ناصر» مادر این اسیر فلسطینی به خبرگزاری «آناتولی» گفت، بالاترین آرزوی ناصر است است که فرزندش را ببیند اما اجازه این موضوع را نمی‌دهند.

ناصر ابوحمید (۴۹ ساله) از اردوگاه «الامعری» رام‌الله در مرکز کرانه باختری است، از سال ۲۰۰۲ بازداشت شده و به اتهام مقاومت علیه رژیم صهیونیستی و مشارکت در تأسیس «کتائب شهداء الاقصی» (وابسته به جنبش فتح) به هفت بار حبس ابد بعلاوه ۵۰ سال حبس دیگر محکوم شده است.

باشگاه «الاسیر» ویژه رسیدگی به امور اسرا هفته گذشته اعلام کرد، اسیر ابوحمید در نتیجه وخامت وضعیتش به بیمارستان منتقل شده و به دستگاه تنفس مصنوعی وصل شده است.

ام ناصر به آناتولی گفت، برای آزادی فرزندش به مقامات صهیونیست متوسل نخواهد شد زیرا ناصر از آنها قویتر است و نخواهد شکست.

هشدار کتائب شهداء الاقصی

کتائب شهداء الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح درباره وارد شدن هر آسیبی به این اسیر فلسطینی، به رژیم صهیونیستی هشدار داد.

بر اساس گزارش وب‌سایت «وطن»، کتائب شهداء الاقصی در کنفرانسی خبری اعلام کرد: در صورت وارد شدن هرگونه آسیبی به اسیر ناصر ابوحمید، خشک و تر را با هم خواهیم سوزاند و زمین را زیر پای اشغالگر به آتش خواهیم کشید.

کتائب شهداء الاقصی ضمن اعلام اینکه از نزدیک وضعیت اسیر مذکور را پیگیری می‌کند خواستار تحرک تشکیلات خودگردان برای آزادی فوری وی شد.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها