مقام تشکیلات خودگردان فلسطین:

سازمان ملل تجاوزات «تل آویو» علیه فلسطینیان را متوقف سازد

سازمان ملل تجاوزات «تل آویو» علیه فلسطینیان را متوقف سازد
پنج‌شنبه 23 دی 1400 - 11:14

نماینده تشکیلات خودگردان فلسطین در سازمان ملل در نامه ای به دبیرکل این سازمان خواستار اجرای قوانین بین المللی برای متوقف ساختن اقدامات تجاوزکارانه صهیونیستها علیه فلسطینیان شد.

العالم - فلسطین اشغالی

به نقل از النشره، «ریاض منصور» نماینده تشکیلات خودگردان فلسطین در سازمان ملل نامه‌ای را در خصوص تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان، به دبیرکل این سازمان نوشت.

بر اساس این گزارش، ریاض منصور در نامه خود خطاب به «آنتونیو گوترش» اعلام کرده است: عدم بازخواست رژیم اسرائیل به دلیل تجاوزاتش علیه فلسطینیان، تل آویو را به ارتکاب جنایت‌های بیشتر تشویق می‌کند.

وی همچنین ضمن انتقاد از اقدامات غیرقانونی نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست علیه فلسطینیان، گفته است: جنایت‌هایی که صهیونیست‌ها مرتکب می‌شوند سازمان یافته هستند. سال ۲۰۲۱ خون‌بارترین سال فلسطین از زمان تجاوز نظامی سال ۲۰۱۴ به غزه بوده است.

این مقام فلسطینی همچنین ضمن غیرقانونی خواندن تخریب منازل فلسطینیان افزوده است: صهیونیست‌ها حتی به اماکن مقدس در فلسطین نیز رحم نمی‌کنند. آنها به صورت غیرقانونی وارد مسجدالاقصی و دیگر اماکن مقدس می‌شوند.

گفتنی است، سفیر تشکیلات خودگردان فلسطین در سازمان ملل همچنین نامه‌هایی را در خصوص محکومیت جنایات صهیونیست‌ها به رؤسای شورای امنیت و مجمع عمومی سازمان ملل متحد ارسال کرده است.

مهر

پربیننده ترین خبرها