ترامپ فعالیت های سیاسی ۲۰۲۲ خود را آغاز کرد

ترامپ فعالیت های سیاسی ۲۰۲۲ خود را آغاز کرد
شنبه 25 دی 1400 - 16:50

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا قرار است امروز در گردهمایی سیاسی با نام «آمریکا را نجات دهید» در ایالت آریزونا شرکت و فعالیت سیاسی خود را رسما آغاز کند.

العالم - آمریکا

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا فعالیتهای سیاسی خود در سال ۲۰۲۲ را از امروز در ایالت آریزونا آغاز خواهد کرد و قرار است در یک گردهمایی تحت عنوان «آمریکا را نجات دهید» در شهر فلورنس این ایالت شرکت کند.

بر اساس گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، در این گردهمایی چند سیاستمدار جمهوریخواه نیز حضور خواهند داشت. گردهمایی بعدی «آمریکا را نجات دهید» روز ۲۹ ژانویه در شهر کونرو در ایالت تگزاس برگزار خواهد شد.

اسپوتنیک خاطرنشان کرد، حضور دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ هنوز مشخص نیست اما خود ترامپ به طور غیررسمی از احتمال حضورش در این انتخابات خبر داده است.

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا قصد داشت در روز ششم ژانویه (سالگرد حمله به ساختمان کنگره آمریکا) یک گردهمایی برگزار کند اما چند روز قبل از آن، این رویداد را لغو کرد.

ترامپ طی ماههای گذشته به انتقادات شدید خود علیه «جو بایدن» و دولت کنونی آمریکا ادامه داده و در تجمعات قبلی که در آن حاضر شده بایدن را به شکست در برابر پاندمی کرونا، شکست در سیاست خارجی در برابر روسیه و چین و همچنین ضعف در مسائل اقتصادی متهم کرده است.

پربیننده ترین خبرها