نظامیان صهیونیست اسرای آزادشده فلسطینی را بار دیگر دستگیر کردند

نظامیان صهیونیست اسرای آزادشده فلسطینی را بار دیگر دستگیر کردند
يکشنبه 26 دی 1400 - 10:34

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز پنج نفر از فلسطینی ها از جمله چند اسیر آزاده را در بیت لحم کرانه باختری بازداشت کردند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش خبرگزاری فلسطینی وفا، نظامیان ارتش رژیم اشغالگر امروز (یکشنبه) «ایاد سامی طقاطقه» اسیر آزاد شده را بازداشت و برادار او را به اطلاعات فراخواندند.

این خبرگزاری فلسطینی خاطرنشان کرد که این بازداشت پس از حمله به منزل نزدیکانش در «بیت فجار» صورت گرفت.

بنا به این گزارش، در این عملیات ارتش رژیم صهیونیستی همچنین ۴ فلسطینی دیگر را که دو نفر از آنها قبلا آزاد شده بودند، پس از حمله به منازلشان بازداشت کردند.

«حسن محمد الزغاری» (۲۶ ساله)، «ورانی ابو عکر» (۲۰ ساله)، «رنیم محمد الجعفری» (۱۷ ساله) و «اشرف محمد سجدیه» چهار فلسطینی هستند که پس از حمله به اردوگاه آنها در الدهیشه در بیت لحم دستگیر شدند.

در جریان این بازداشت‌های گسترده، بین شماری از فلسطینیان و نظامیان صهیونیست درگیری بوجود آمد که به زخمی شدن چند فلسطینی منجر شد.

این بازداشت‌ها در حالی صورت می‌گیرد که درگیری‌ها میان فلسطینیان و شهرک نشینان طی روزهای اخیر شدت گرفته است.

از سوی دیگر اسیر محمد عارضه که یکی از ۶ قهرمان فرار از زندان فوق امنیتی جلبوع بود، برای سومین روز متوالی در اعتراض به حبس خود در سلول انفرادی و مجازات‌های سازمان زندان‌های صهیونیستی، دست به اعتصاب غذا زده است.

موسسه حقوقی "مهجه القدس" در بیانیه‌ای اعلام کرد که اسیر عارضه از پنجشنبه گذشته دست به اعتصاب غذا زده است.

این اسیر فلسطینی در پیامی اعلام کرده که از ۱۲ دسامبر گذشته از ملاقات با خانواده، رفتن به محوطه‌های زندان برای هواخوری و استفاده از وسایل برقی محروم و دو هفته است که در سلول انفرادی محبوس شده است.

محمد عارضه ساکن شهرک عرابه در استان جنین است. او از ۱۶ سپتامبر سال ۲۰۰۲ اسیر و به اتهام عضویت در جنبش جهاد اسلامی و مشارکت در عملیات‌های ضداسرائیلی، به ۳ مرتبه حبس ابد محکوم شده است.

پربیننده ترین خبرها