هتک حرمت صهیونیست‌ها به اسرای زن فلسطینی

دوشنبه 29 آذر 1400 - 23:06

نبردی به دور از چشم رسانه‌ها، که قهرمانان آن اسیران فلسطینی هستند که تحت بازداشت اداری به‌سر می‌برند و به همین منظور تصمیم به تحریم دادگاه‌های صهیونیستی گرفته‌اند و این دادگاه‌های غیرقانونی و فاقد صلاحیت می‌دانند؛ امری که باعث شده مدیریت زندان‌های اسرائیلی به استفاده از زود علیه آنها متوسل شود.

العالم- فلسطین اشغالی

در حالی‌که اسرای فلسطینی که تحت بازداشت اداری هستند، مبارزه می‌کنند نبرد دیگری نیز در زندان "الرامون" در جریان است و یگان‌های سرکوب اسرائیل اقدام به ضرب و شتم اسیران زن و تجاوز به آنها می‌کنند و همچنین برق این زندان را قطع کرده‌اند. این عناصر سرکوب‌گر همچنین به زور روسری برخی از این اسیران زن را از سرشان کشیده‌اند که چنین رفتاری موجی از خشم مردمی را ایجاد کرده‌ است و جوانان فلسطینی هشتگ‌هایی از جمله "اسیران زن خط قرمز هستند" را ایجاد کرده‌اند و گروه‌های مقاومت فلسطینی اعلام آماده‌باش کرده و مقاومت نیز نسبت به پیامدهای این تجاوز صهیونیست‌ها هشدار داده است.

22 اسیر زن در زندان الرامون دربند هستند و در معرض چنین تجاوز وحشیانه‌ای قرار گرفته‌اند. این خشن‌ترین نوع تعامل با اسرای فلسطینی طی سال‌ها محسوب می‌شود.

پربیننده ترین خبرها