توافقی که نتانیاهو را از صحنه سیاست حذف می‌کند!

توافقی که نتانیاهو را از صحنه سیاست حذف می‌کند!
يکشنبه 26 دی 1400 - 20:26

یک منبع شرکت کننده در مذاکرات رژیم صهیونیستی روز یکشنبه گفت: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق اسرائیل در حال مذاکره در مورد توافقنامه اعتراف به مساله  فساد است، به گونه ای که دادستان کل در برابر اعتراف متهم به گناه ، مجازات وی را تخفیف می دهد .

العالم فلسطین اشغالی

این توافق که ممکن است این هفته امضا شود، می تواند نتانیاهو را برای سال ها از صحنه سیاسی اسرائیل بیرون کند و راه را برای رقابت بر سر رهبری حزب لیکود هموار کند.

چنین توافقی همچنین می تواند برای نتانیاهو از یک محاکمه شرم آور و طولانی به اتهام کلاهبرداری، خیانت در امانت و رشوه گرفتن در سه پرونده جداگانه مصونیت ایجاد کند.

این منبع در همین زمینه، تصریح کرد که برخی از پرونده ها از جمله درج اتهام «فساد اخلاقی» که نتانیاهو را به مدت هفت سال از فعالیت سیاسی محروم می کند، هنوز حل نشده است.

همچنین در مورد اینکه آیا نتانیاهو با این توافقنامه مجبور به انجام خدمات اجتماعی خواهد شد یا خیر، گفت وگوهایی شد.

" اویدار " وزیر برنامه ریزی استراتژیک رژیم صهیونیستی به نوبه خود، امروز یکشنبه انتظار داشت که رژیم به زودی شاهد انتخابات جدیدی باشد.

آویدار گفت: «پس از اعلام نتانیاهو برای انعقاد توافق و تصمیم نفتالی بنت نخست وزیر مبنی بر عدم بحث درباره تشکیل کمیته تحقیق برای پرونده زیردریایی ها در نشست رژیم صهیونیستی ، شواهد مختلفی وجود دارد که از نزدیکی انتخابات خبر می دهد."

پربیننده ترین خبرها