جدال کرونایی نتانیاهو با نخست وزیر رژیم صهیونیستی/ بنت: نتانیاهو دست از دروغ‌گویی‌هایش بردارد

جدال کرونایی نتانیاهو با نخست وزیر رژیم صهیونیستی/ بنت: نتانیاهو دست از دروغ‌گویی‌هایش بردارد
پنج‌شنبه 23 دی 1400 - 10:47

در تازه ترین جدال بنیامین نتانیاهو رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی با نفتالی بنت نخست وزیر این رژیم بر سر بحران کرونا، بنت وی را به دروغ‌گویی متهم کرده و گفته که او برای به دست آوردن دستاوردهای سیاسی جان مردم را به خطر می‌اندازد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش شبکه هفت عبری زبان رژیم صهیونیستی،‌ نفتالی بنت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر سابق و رهبر اپوزیسیون غالبا دروغ می‌گوید و من معمولا خودم را به سختی نمی‌اندازم که به او پاسخ دهم؛ اما این بار اگر اجازه بدهیم دروغش را ثابت کند احتمالا اسرائیلی‌ها را بیمار می‌کند و جان آنها را به خطر می‌اندازد.

بنت افزود: تست کرونا جان ده‌ها هزار تن در سراسر جهان را از طریق تشخصی مبتلایان و قرنطینه کردن‌شان و ممانعت از شیوع بیشتر نجات داد در حالی‌که ممکن بود درگیر شوند و بمیرند.

او از نتانیاهو خواست دست از دروغ گرفتن‌هایش که جان اسرائیلی‌ها را به خطر می‌اندازد، بردارد.

این اظهارات بنت بعد از حمله جدید نتانیاهو به او از بابت بحران کروناست.

به نوشته معاریو،‌ نتانیاهو گفته است: بنت فردی غیرمسؤول است و ساکنان اسرائیل را برای خرید تست‌های داخلی کرونا با هزینه شخصی‌شان می‌فرستد؛ تست‌هایی که وزارت ارتش آنها را نامطمئن می‌داند.

رهبر اپوزیسیون افزود: بنت نتوانسته کرونا را مهار کند و شهروندان را به حال خود رها کرده تا با سرنوشتشان در مقابل هیچ کمک اقتصادی و هیچ‌گونه تصمیم درستی روبه‌رو شوند.

پربیننده ترین خبرها