مقام صنعاء: ابوظبی نوکر حقیر آمریکا و اسرائیل است

مقام صنعاء: ابوظبی نوکر حقیر آمریکا و اسرائیل است
دوشنبه 27 دی 1400 - 19:05

عضو هیأت مذاکره‌کننده دولت نجات ملی یمن عملیات امروز در ابوظبی را تنها یک مقدمه دانست و به امارات هشدار داد که نیروهای مسلح یمن برای بازداشتن ابوظبی غافلگیری‌های زیادی دارند.

العالم - یمن

«عبدالملک العجری» عضو هیأت مذاکره‌کننده دولت نجات ملی یمن در ادامه اظهارات امروز مقامات صنعاء گفت، مشخص شد سیاست بیطرفی که امارات آن را اعلام کرد، یک دروغ و فریب داخلی و منطقه‌ای است.

وی به شبکه «المسیره» گفت: امارات نوکر حقیر آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌هاست و حتی در سطح منطقه‌ای هم نمی‌توان به آن اعتماد کرد.

العجری ادامه داد، امارات با بازگشت به صحنه یمن در دام آمریکایی-اسرائیلی-سعودی افتاد. این کشور نمی‌تواند ضربات گسترده مانند ضربات وارد شده به عربستان سعودی را تحمل کند.

وی تصریح کرد، این عملیات تنها یک مقدمه بود و نیروهای مسلح یمن هنوز غافلگیری‌های زیادی برای ایجاد بازدارندگی در برابر امارات دارند.

العجری تأکید کرد، پس از نزدیک شدن زمان آزادسازی مأرب، آمریکایی‌ها، امارات را به سمت بازگشت به یمن سوق دادند و این ثابت می‌کند که امارات ابزاری برای رأس واقعی تجاوز به یمن یعنی آمریکا و اسرائیل است.

پلیس ابوظبی امروز (دوشنبه) از انفجار در منطقه صنعتی «المصفح» امارات و آتش‌سوزی در فرودگاه بین‌المللی ابوظبی خبر داد.

پلیس ابوظبی تایید کرد که تانکرهای سوخت در منطقه المصفح و فرودگاه بین‌المللی ابوظبی هدف قرار گرفته شده است.

شبکه «روسیا الیوم» در گزارشی به اهمیت منطقه صنعتی المصفح در ابوظبی پرداخت و نوشت این منطقه تعداد زیادی شرکت صنعتی و خودرو را در خود جای داده است.

پربیننده ترین خبرها