هشدار عصائب اهل الحق به حکام امارات درباره دخالت در عراق

هشدار عصائب اهل الحق به حکام امارات درباره دخالت در عراق
سه شنبه 28 دی 1400 - 01:43

دبیر کل عصائب اهل الحق در پیامی ضمن تبریک پاسخ نظامی انصارالله علیه ابوظبی، به حکام سازشگر امارات درباره عواقب ادامه دخالت آنها در امور عراق هشدار داد.

العالم-عراق

«قیس الخزعلی» دبیر کل عصائب اهل الحق عراق با صدور پیامی پاسخ نظامی ارتش یمن به ابوظبی را تبریک گفت.

الخزعلی در یک پیام توییتری نوشت: ما به برادران مظلوم یمن عزت و استقامت، تبریک می‌گوییم؛ کسانی که از کشورشان و ملتشان در برابر تجاوز ظالمانه ائتلاف ظالمی دفاع می‌کنند که ریختن خون کودکان، زنان و سالخوردگان یمنی را مباح کرده است و حکام امارات ید طولایی در این تجاوز دارد.

او افزود: این پیشرفت خیره کننده در قدرت بازدارندگی یمنی‌ها و این روحیه انقلابی را تبریک می‌گوییم که با وجود همه درد و رنج ها و استکبار قدرت‌های شر و رذل به آن دست یافته‌اند.

شیخ الخزعلی تصریح کرد: این پیروزی یمنی مصداق کلام خداوند متعال است که می فرماید« ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم» و شما ای انصار الله، خداوند به شما برکت داده است و با قدرت خداوند قادر و متعال از پیروزی به پیروزی دیگری خواهید رسید.

او افزود: به حکام کشور کوچک امارات هم که با صهیونیست‌ها سازش کرده‌اند درباره عواقب ادامه دخالت‌هایشان در امور عراق و کاشتن بذر فتنه و تفرقه در بین فرزندان آزاده و شریف ملتمان هشدار می‌دهیم و به آنها می‌گوییم عراقی‌ها به شما و غیر شما اجازه نداده‌اند و هرگز هم نخواهند داد که با گستاخی به تعرض علیه حاکمیت عراق ادامه دهید و امنیت و صلح داخلی کشور عزیزمان عراق را تهدید کنید.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن شامگاه دوشنبه اعلام کرد که عملیات نظامی روز دوشنبه «طوفان» یمن در پاسخ به تجاوزات ائتلاف انجام شد و در این عملیات، نیروهای یمنی، فرودگاههای دبی و ابوظبی را هدف موشک و حملات پهپادی قرار دادند.

یحیی سریع تأکید کرد، این عملیات در پاسخ به افزایش حملات ائتلاف متجاوز بوده است که در پی آن، برخی از مواضع مهم و حساس امارات هدف قرار گرفت.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در توضیح جزئیات این عملیات گفت: «عملیات با پنج موشک بالستیک و بالدار و چند پهپاد صورت گرفت و به اهداف خود دست یافت».

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها