الحشد الشعبی سه تروریست داعشی را در عراق کشته شدند

الحشد الشعبی سه تروریست داعشی را در عراق کشته شدند
چهارشنبه 29 دی 1400 - 12:08

نیروهای سازمان «الحشد الشعبی» با انجام عملیاتی در منطقه «التاجی» در شمال بغداد پایتخت عراق سه نفر از عناصر گروه تروریستی «داعش» را به هلاکت رسانند.

العالم ـ عراق

الحشد الشعبی در بیانیه ای که امروز (چهارشبه) منتشر شد، خاطرنشان کرد که نیروهای این سازمان در عملیاتی سه تن از عناصر گروه تروریستی داعش را در منطقه التاجی در شهرستان «الطارمیه» در شمال بغداد به هلاکت رساندند.

در این بیانیه آمده است که هنگ الطارمیه وابسته به فرماندهی عملیات بغداد سازمان الحشد الشعبی با همکاری سازمان امنیت ملی عراق توانستند سه تروریست داعشی را در منطقه التاجی در شمال پایتخت از پایی درآوردند.

بر پایه اعلام سازمان الحشد الشعبی، این تروریست ها بامداد چهارشنبه پس از به دام افتادن در عملیات کمین در باغ های «شمس العطیه» (در حومه شمالی بغداد) به هلاکت رسیدند.

منابع الحشد الشعبی اعلام کردند: این سه عنصر داعشی که پس از چند روز عملیات ردیابی و اطلاعاتی شناسایی شده بودند، قصد انجام حملات تروریستی علیه اهداف غیرنظامی در بغداد را داشتند.

گروه تروریستی داعش یکشنبه شب گذشته در جنایتی دیگر، چهار ماهیگیری که در منطقه «القادریه» در «سامرا» ربوده بودند را به قتل رساندند.

تروریست‌های داعشی پیش از این نیز پنج نفر را ربوده بودند که چهار نفر از آنها را کشته و یک نفر دیگر موفق به فرار شده بود.

این فرد که به شدت زخمی شده بود، موفق شد از دست تروریست‌های داعشی فرار کند.

نجات این ماهیگیر پس از آن صورت گرفت که داعشی‌ها گمان کرده بودند، وی کشته شده است.

به گزارش ایرنا، گروهک تروریستی داعش هشتم دی ماه سال جاری نیز «یاسر الجورانی» افسر وزارت کشور عراق و مدیر اداره گذرنامه «الاعظمیه» را دو هفته پس از ربودن در استان «دیاله» در شرق این کشور سربرید و فیلم آن را برای وحشت همگان، منتشر کرده بود.

سربریدن سرهنگ الجورانی به دست داعش پس از آن صورت گرفت که عناصر تروریستی، او را به همراه سه تن از دوستانش دو هفته پیش از آن و در حالی که آنها عازم ماهیگیری در دریاچه «حمرین» در شهرستان «خانقین» (در استان دیاله) شده بودند، ربودند.

عراق در سال ۲۰۱۷ میلادی پس از سه سال نبرد، پیروزی بر گروه تروریستی داعش که یک سوم خاک این کشور را اشغال کرده بود، اعلام کرد، اما عناصر و هسته‌های پراکنده و خفته این گروه تروریستی هنوز در برخی مناطق استان‌های «دیاله، کرکوک، نینوا، صلاح‌الدین، الانبار و بغداد» فعال هستند.

پربیننده ترین خبرها