درخواست گردان های عراق برای مقابله با حامیان داعش

درخواست گردان های عراق برای مقابله با حامیان داعش
شنبه 2 بهمن 1400 - 14:13

سخنگوی امنیتی گردان های حزب الله عراق، رسوا کردن و مقابله با حامیان گروه تروریستی «داعش » در داخل این کشور را خواستار شد.

العالم - عراق

ابو علی العسکری در بیانیه ای اعلام کرد: ادامه جنایت های داعش در عراق و وحشی گری این گروه در کشتار مردم ما در دیاله و مناطق دیگر ٬‌اقتضا می کند که حامیان این گروه را در داخل کشور رسوا کنیم و با آن ها مقابله کنیم .. همه می دانند که این گروه چه در داخل و چه در سطح منطقه و بین الملل تحت حمایت هستند. از این رو بر مساپل ذیل تاکید می کنیم :

اول: مقابله با داعش در این مرحله اقتضا می کند بینی سیاستمدارانی را که با فراهم کردن پناهگاه در حمایت از این گروه یا ایجاد ارتباط میان آن و میان عرب های حوزه خلیج فارس و امریکا که برای آنان ابزارهای پول شوئی برای استفاده در عملیات جنایتکارانه را فراهم می کنند به خاک بمالیم .

دوم : یکی از سه ریاست اصلی ضمن همکاری با یکی از بزرگان عشایر بیش از یک ماه پیش ارتشی جنایتکار را در پوششی جدید تاسیس کردند .. و از ترس آنرا به بغداد منتقل کردند تا مرحله جدید را شروع کند که آخرین بارقه های امید ملت مجروح را از بین ببرد و با تاسف بسیار برخی از وابستگان به تشیع به ابزاری برای استفاده از این طرح پلید تبدیل شدند و از این شرایط برای تحقق منافع ناچیز دنیوی مانند سلطه بر استان های مظلوم در طول تاریخ یا سلطه بر مناصب تحت عنوان اصلاحاتی دروغین بهره برداری کردند.

سوم : از سرویس های امنیتی و الحشد الشعبی و مقاومت عراقی می خواهیم مستقیما و بدون هیچ تردیدی با عناصر داعش مقابله کنند و این عناصر پلید را بیرون کنند و باید از بغداد شروع کنیم.

گروه تروریستی داعش بامداد جمعه از منطقه العظیم به یکی از مواضع ارتش عراق در استان دیاله حمله کرد که بر اثر آن ۱۱ سرباز از جمله یک افسر درجه دار شهید شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها