مقام یمنی: رسانه‌های سعودی جای جلاد و قربانی را عوض کرده اند!

شنبه 2 بهمن 1400 - 17:36

سرپرست وزارت اطلاع‌رسانی یمن با اشاره به اینکه رژیم سعودی همچنان با ارتکاب جنایات و کشتارها علیه ملت یمن طی 7 سال اخیر، خون بی‌گناهان را پایمال می‌‌کند، خاطرنشان کرد آخرین جنایت متجاوزان بمباران ساختمان ارتباطات در الحدیده بوده که باعث قطع اینترنت و قطع ارتباط ملت یمن با جهان خارج شد و تعدادی غیرنظامی جان‌شان را از دست دادند.

العالم- یمن

نصرالدین عامر در گفت‌وگوی اختصاصی با تلویزیون العالم خاطرنشان کرد که محاصره مستمر یمن توسط ائتلاف متجاوز باعث وقوع بحران خفه‌کننده سوخت شده و پیامدهای این بحران را می‌توان به وضوح در بیمارستان و دیگر تاسیسات خدمات‌رسانی به مردم مشاهده کرد.

عامر خاطرنشان کرد، رسانه‌های سعودی در مسیر منحرف و گمراه کردن افکار عمومی گام برداشته اند و جلاد را به عنوان قربانی و بالعکس معرفی می‌کنند.

این مقام یمنی با بیان اینکه آمریکا از پذیرفتن مسئولیتِ جنایات سعودی شانه خالی می‌کند، تصریح کرد که هدف ائتلاف متجاوز از بمباران بازداشتگاهی در صعده هدف قرار دادن شمار زیادی از غیرنظامیان یمن است و یمنی‌ها نیز به این درک رسیده‌اند که ائتلاف متجاوز هرگونه تجمع بشری را هدف حملات جنگنده‌هایش قرار می‌دهد.

او با اشاره به تقویت توان دفاعی ارتش یمن، تأکید کرد که نظامیان یمنی در حال ارزیابی نحوه پاسخ به جنایات ائتلاف سعودی- اماراتی هستند.

پربیننده ترین خبرها