هراس صهیونیستها از فلسطینیان ساکن اراضی اشغالی + فیلم

هراس صهیونیستها از فلسطینیان ساکن اراضی اشغالی + فیلم
يکشنبه 3 بهمن 1400 - 10:31

رژیم اشغالگر و مراکز مطالعاتی آن نگرانند اگر روزی فلسطینیان باقی مانده در اراضی اشغالی ۱۹۴۸ تصمیم به انتفاضه علیه انزوا و نژادپرستی بگیرند چه اتفاقی رخ خواهد داد؟

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرنگار العالم در فلسطین؛ رژیم اشغالگر و مراکز مطالعاتی آن نگرانند اگر روزی فلسطینیان باقی مانده در اراضی اشغالی ۱۹۴۸ تصمیم به انتفاضه علیه انزوا و نژادپرستی بگیرند چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ فقط اعتراضات و درگیری‌ها در صحرای نقب نیست که اشغالگران اسرائیلی را ترسانده بلکه جزئیات حادثه آن‌ها را نگران کرده است.

این فلسطینیان در برابر سیاست کوچ بزرگ ایستاده اند به گونه‌ای که روزنامه صهیونیستی ییسرائیل هیوم نوشت آن‌ها به هویت فلسطینی خود بازگشته اند و گویی هیچگاه زیر سلطه اسرائیل زندگی نکرده اند. این روزنامه، دستگاه‌های امنیتی اسرائیل را سرزنش کرده است چرا که به نسل دوم فلسطینیان در نقب توجه نداشته است.

ییسرائیل هیوم همچنین نوشت: رژیم اشغالگر از آنچه "انتفاضه عشایر صحرانشین" می‌نامد هراس دارد. این ترس بیش از هراس آن از احزاب عرب داخل کنست است. برخی اعضای عرب کنست، نظامیان اسرائیلی در نقب را نیرو‌های سرکوبگر و نابودکننده خوانده اند. به هر حال حوادث النقب زنگ خطر را برای دستگاه‌های امنیتی اسرائیل به صدا در آورد.

رژیم اشغالگر و مراکز مطالعاتی آن نگرانند اگر روزی فلسطینیان باقی مانده در اراضی اشغالی ۱۹۴۸ تصمیم به انتفاضه علیه انزوا و نژادپرستی بگیرند چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ مسئولان امنیتی، ناظران و سیاستمداران رژیم اشغالگر اسرائیلی که در مورد انقلاب نقب تحقیق می‌کنند هیچگاه از انزوا و ظلمی که طی ۷۴ سال به فلسطینیان رواداشته شده است سخن نمی‌گویند.

پربیننده ترین خبرها