صنعا: در صورت ادامه تجاوزگری، مقابله به مثل خواهیم کرد

صنعا: در صورت ادامه تجاوزگری، مقابله به مثل خواهیم کرد
يکشنبه 3 بهمن 1400 - 22:20

دفتر ریاست جمهوری یمن در صنعا حملات اخیر ائتلاف متجاوز سعودی اماراتی و جنایت های آن در حق غیرنظامیان در صنعا و صعده و الحدیده را محکوم کرد.

العالم ـ یمن

دفتر ریاست جمهوری یمن در صنعا در بیانیه ای اقدام جنگنده های دشمن در هدف گرفتن درگاه بین المللی اینترنت در استان الحدیده و منزوی کردن یمنی ها و تشدید محاصره اقتصادی و هدف گرفتن زیرساخت ها را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است که این تشدید حملات در واقع در راستای عملی کردن طرح های عادی سازی با رژیم صهیونیستی است. این اقدامات پس از سفر نخست وزیر رژیم اشغالگر به کشور مزدور امارات و با نظارت و همدستی نهادهای بین المللی و در راس آن شورای امنیت که همواره از جلادان علیه قربانیان حمایت می کنند، صورت گرفت.

دفتر ریاست جمهوری صنعا با هشدار درباره ادامه حملات علیه یمن، تاکید کرد که در صورت تداوم حملات دشمن، مقابله به مثل خواهیم کرد. ارتش و کمیته های مردمی یمن در قبال کشتار ملت خود سکوت نخواهند کرد و با تمام گزینه ها و ابزارهای موجود متجاوزان را ادب خواهند کرد.

در این بیانیه تاکید شد که ملت یمن از انقلاب عظیم 21 سبتامبر بر تحقق استقلال ملی کامل و تاسیس دولتی عدالت محور اصرار و پافشاری دارد و به هیچ تجاوزگری اجازه نمی دهد که در مقابل تحقق اهدافش بایستد و بار دیگر ثابت خواهد کرد که یمن مقبره متجاوزان است.

پربیننده ترین خبرها