تظاهرات سراسری علیه کشتار مردم مظلوم یمن پس از اقامه نماز جمعه

تظاهرات سراسری علیه کشتار مردم مظلوم یمن پس از اقامه نماز جمعه
چهارشنبه 6 بهمن 1400 - 15:15

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن محکومیت شدید کشتار وحشیانۀ مردم مظلوم یمن توسط ائتلاف سعودی ـ اماراتی به رهبری آمریکای مستکبر و حمایت صهیونیست کودک کش، با صدور اطلاعیه ای از ملت بزرگ ایران اسلامی، دعوت کرد.

العالم _ ایران / سیاسی

به نقل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این اطلاعیه آمده است:

اخبار تأسف بار حملات وحشیانه به مردم مظلوم یمن با حمایت دولت مستکبر آمریکا که به شهادت و مجروح شدن بسیاری از مسلمانان این کشور منجر شده، اندوه فراوانی در میان مردم کشورهای اسلامی و همه انسان های آزاده عالم پدید آورد. در این میان دخالت مستقیم برخی کشورهای عربی در سرکوب شیعیان یمن و سکوت مرگبار سازمان همکاری های اسلامی و مجامع بین المللی به اصطلاح حقوق بشری در قبال این جنایات هولناک ، تأمل برانگیز است.

با وجود وخیم تر شدن اوضاع انسانی در یمن ، ائتلاف « عربی - غربی» به سرکردگی عربستان همچنان به بمباران مناطق مختلف یمن و مراکز عمومی مانند بیمارستان، ادارات و مدارس ادامه می دهد و این جنایات در سکوت کامل محافل خبری آمریکایی - غربی رخ می دهد و مدعیان حقوق بشر هم چنان در برابر اقدامات جنگ افروزانه رژیم سعودی سکوت مرگباری اختیار کرده اند.

برغم حمایت آمریکا و غرب از تجاوز غیرانسانی رژیم سعودی به یمن و نیز وجود مصائب بسیار زیاد تحمیل شده بر این ملت مظلوم، ارتش و کمیته های مردمی این کشور همچنان به مقاومت مقدس خود ادامه می دهند و پیروزی های ملت یمن در صحنه نبرد نظامی به رغم حمایت های ظالمانه دشمنان منطقه ای ادامه خواهد داشت.

امروز شرایط مردم یمن به دلیل تجاوز و بمباران همه روزه متجاوزان در کنار تحریم همه جانبه این کشور ابعاد تازه و گسترده ای به خود می گیرد و مردم سلحشور و مبارز این کشور هر روز با مشکلات جدیدی روبه رو می شوند، مردم بی دفاع و کودکان و زنان این کشور بیشترین آسیب را در حملات غیر انسانی متحمل شده اند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن محکومیت شدید اقدامات غیر انسانی و کشتار بی رحمانۀ مردم مظلوم یمن توسط ائتلاف عبری ـ عربی، از ملت فهیم و رشید و استکبارستیز ایران اسلامی دعوت می کند تا بعد از اقامۀ نماز عبادی ـ سیاسی جمعۀ این هفته (8 بهمن) با انجام تظاهرات در تمامی مصلی های های سراسر کشور (تمامی مراکز استانها، شهرستان ها و شهرها) ضمن اعلام همدردی با مردم قهرمان یمن ، خشم و نفرت و انزجار خود را علیه جبهۀ عبری ـ عربی و رژیم سعودی و آمریکای مستکبر و صهیونیست کودک کش فریاد کنند.

پربیننده ترین خبرها