وحشت از حمله موشکی یمن..

درخواست شاباک برای پایان سفر رئیس رژیم صهیونیستی به امارات

درخواست شاباک برای پایان سفر رئیس رژیم صهیونیستی به امارات
دوشنبه 11 بهمن 1400 - 04:14

در پی حمله موشکی نیروهای یمنی به امارات متحده عربی، سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) از رئیس این رژیم خواسته که فورا امارات را ترک کند.

العالم - امارات

در پی حمله موشکی نیروهای یمنی به امارات متحده عربی، شبکه خبری الجزیره به نقل از دفتر رئیس رژیم صهیونیستی از ادامه دیدار «اسحاق هرتزوگ» از امارات خبر داده، اما سازمان امنیت داخلی این رژیم (شاباک) از او خواسته است که فوری این کشور را ترک کند.

شبکه خبری الجزیره اعلام کرد: همزمان با حضور رئیس رژیم صهیونیستی در امارات، این کشور هدف حمله موشکی انصارالله یمن قرار گرفت اما در پی این حمله دفتر رئیس این رژیم در بیانیه ای از ادامه سفر هرتزوگ به امارات طبق برنامه ریزی قبلی خبر داد.

اما در ادامه روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت ساعتی پیش در خبری در این باره نوشت: سازمان امنیت داخلی این رژیم (شاباک) از هرتزوگ خواسته است که فوری امارات را ترک کند.

منابع خبری یکشنبه شب از شنیده شدن صدای چند انفجار در آسمان ابوظبی و توقف پروازها در فرودگاه‌های ابوظبی و دبی خبر داده بودند.

رئیس رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در سفری رسمی وارد ابوظبی شد و با محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی دیدار کرد.

در مراسم استقبال از هرتزوگ در فرودگاه ابوظبی، عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر خارجه امارات حضور داشت.

پیشتر محمد علی الحوثی عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن هم در توئیتی در واکنش به سفر رئیس رژیم صهیونیستی به امارات متحده عربی با بیان اینکه تجاوز به یمن در خدمت این رژیم است، نوشت: با کنار رفتن نقاب‌های دروغین از چهره حکام عرب، آرمان فلسطین به پیروزی می رسد.

الحوثی در این توئیت نوشت: سفر رئیس رژیم صهیونیستی به امارات متحده عربی نشان دهنده خارج شدن امارات از محیط عربی است.

وی با بیان اینکه تجاوزات آنها علیه یمن خدمت به این رژیم است، افزود: با کنار رفتن نقاب‌های دروغین از چهره حکام عرب، آرمان فلسطین به پیروزی می رسد.

عضو جنبش انصارالله در پایان نوشته است: همه افراد و ملت ها باید این سفر را محکوم و پیوسته با هرگونه اقدام برای عادی سازی روابط مخالفت کنند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها