العالم گزارش می دهد؛

پیام‌های عملی "طوفان یمن 3" به امارات و صهیونیست‌ها

دوشنبه 11 بهمن 1400 - 19:33

نیروهای یمنی با تأکید بر اینکه امارات در صورت ادامه تجاوز به یمن، ناامن خواهد ماند، به شهروندان و اتباع دیگر کشورها در امارات هشدار دادند که از نزدیک شدن به تاسیسات حیاتی در این کشور خودداری کنند.

العالم- یمن

به گزارش العالم، به نظر می‌رسد تهدید یمنی‌ها مبنی بر اینکه امارات ناامن می‌شود، در سایه تداوم حملات موشکی و پهپادی به عمق این کشور به واقعیت پیوسته است. نیروهای یمنی در آخرین مورد از این دست حملات، تعدادی موشک و پهپاد به اهداف مهم و حساس در امارت‌های ابوظبی و دبی شلیک کردند و همین امر، افزایش توان نظامی صنعا و حملات موفقیت‌آمیز آن را نشان می‌دهد و گواهی بر این مدعاست که امارات در حلقه هدف‌های مکرر قرار گرفته است.

سرتیپ ستاد "یحیی سریع" سخنگوی نیروهای مسلح یمن با اشاره به حمله اخیر به امارات، گفت:" امارات تا زمانی که مزدوران دشمن اسرائیلی در ابوظبی و دبی به تجاوز علیه مردم و کشور ما ادامه دهند، ناامن خواهد بود." او همچنین در بیانیه خود به شرکت‌های خارجی، شهروندان و افراد مقیم امارات هشدار داد که برای حفظ جان خود از اماکن و تاسیسات حیاتی فاصله بگیرند زیرا صنعا از توسعه بانک اهداف خود در آینده تردید نخواهد کرد.

طی 20 روز اخیر، این سومین عملیات یمنی‌ها علیه امارات محسوب می‌شود که حمله اخیر با توجه به همزمان شدن با سفر رئیس رژیم اسرائیل به ابوظبی بسیار پراهمیت و دارای پیام‌هایی به این کشور شیخ‌نشین و صهیونیست‌ها است از جمله اینکه تل‌آویو در جنگ ویرانگر علیه یمن مشارکت دارد و از امارات که در دام آمریکایی، اسرائیلی و سعودی افتاده است، حمایت می‌کند.

"نصرالدین عامر" سرپرست وزارت اطلاع‌رسانی یمن گفت: "ما هر روز به مواضع حیاتی امارات حمله موشکی و پهپادی انجام می دهیم چرا که این کشور کوچک خلیج‌فارس باید بهای تجاوزهای خود به مردم بی‌دفاع یمن را بپردازد."

به عقیده کارشناسان نظامی، نیروهای یمنی با این عملیات ثابت کردند که فریب بیانیه اخیر گروه "تیپ عمالقه"- تحت حمایت امارات- درباره عقب‌نشینی از جبهه "شبوه" را نخورده‌اند؛ عقب‌نشینی که به مثابه "باز استقرار و فریبی علنی" است تا اینگونه وانمود شود که امارات در تلاش برای آتش‌بس و کاهش اقدامات نظامی‌اش در یمن است.

پربیننده ترین خبرها