الحوثی: امارات بازیچه دست آمریکا،انگلیس و اسرائیل شده است

الحوثی: امارات بازیچه دست آمریکا،انگلیس و اسرائیل شده است
پنج‌شنبه 14 بهمن 1400 - 21:11

رهبر جنبش انصارالله یمن تأکید کرد که دشمنان این کشور برای تسلط بر یمن و مردم آن، با آنان مبارزه می‌کنند، ولی ملت یمن، تسلیم نخواهد شد.

العالم - یمن

سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن شامگاه امروز پنجشنبه به مناسبت اولین شب جمعه ماه رجب تأکید کرد که این روز، یک مناسبت بزرگ است که یکی از مهمترین مراسم ملت یمن و وابستگی آن به دین مبین اسلام است.

رهبر انصارالله گفت: «دشمنان ما برای تسلط کامل بر ما، با ما می‌جنگند و به همین دلیل، با مشکلاتی روبرو هستیم، ولی ما در موضع درخشانی قرار داریم: موضع مؤمنان صابر و مجاهد».

وی ادامه داد: «موضع ما، مظهر آزادی و کرامت به معنای واقعی کلمه است. ما از خواری و ذلت، ابا داریم و نمی‌پذیریم که دشمنان، بر ما چیره شوند... حجم مشکلات، هر اندازه که باشد، نباید هیچ تأثیری بر موضع و التزام عملی ما داشته باشد».

رهبر انصارالله خاطر نشان کرد: «به حرکت جدی خود، ادامه می‌دهیم. کشتار زنان، کودکان و زندانیان توسط دشمنان، بر ایمان ما می‌افزاید که ما در موضع حق قرار داریم و دشمن نیز جنایتکار است... کشتار، محاصره و اشغالگری دشمن، بر بصیرت ما نسبت به موضعمان می‌افزاید».

عبدالملک الحوثی دبیرکل جنبش انصارالله یمن در سخنانی اظهار داشت: آمریکایی‌ها امارات را قانع کردند که به جنگ با یمن بازگردند البته این اقدامشان با پشیمانی آنها همراه خواهد بود.

الحوثی در ادامه ضمن تاکید بر اینکه اوامر انگلیس، آمریکا و اسرائیل بر تصمیمات مقامات اماراتی سایه افکنده گفت: ملت یمن تا زمانی که بر مواضع و ارزش‌های خود پایبند باشد شکست نخواهد خورد.

او در ادامه افزود: امارات آلت دست آمریکا شده و این بابت هم کلی ضرر دیده است. هرکس در کنار آمریکا و انگلیس و اسرائیل بایستد، عاقبتش پشیمانی است.

دبیر کل انصارالله بیان کرد: هرچقدر هم که تحریم علیه یمن وضع شود بازهم این ملت با ایمان و تقوا و صبر خود بدون ترس به مسیر ادامه خواهد داد. تمامی فشارها علیه یمن شکست خورده است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها