صنعا: امارات منتظر پاسخ دردناک باشد

صنعا: امارات منتظر پاسخ دردناک باشد
شنبه 16 بهمن 1400 - 11:56

عضو هیأت مذاکره‌کننده دولت نجات ملی یمن اعلام کرد، امارات باید منتظر پاسخ دردناک باشد و پاسخ دادن به منبع تهدید، امری عادی است.

العالم- یمن

به گزارش العالم، "عبدالملک العجری" عضو هیأت مذاکره‌کننده دولت نجات ملی یمن خاطرنشان کرد، مقدمه‌چینی برای مداخله امارات (در یمن) از زمانی آغاز شد که آمریکایی‌ها اطمینان یافتند که جنگ مارب نهایی شده و در مراحل نهایی و سرنوشت‌ساز خود است.

العجری درباره دیدار اخیر خود با فرستاده سازمان ملل، گفت: "ما به آنها اطلاع دادیم که مسأله را به خوبی درک نمی‌کنند و ورود امارات تاثیری بر تغییر موضع ما نمی‌گذارد."

وی تأکید کرد تا زمانی‌که امارات وارد جنگ شده، باید منتظر پاسخ دردناکی باشد و تداوم جنگ بیش از آنچه انتظار می‌رود، برای آن هزینه خواهد داشت.

العجری اظهار داشت: "ما تنها کسانی را هدف قرار می‌دهیم که ما را هدف قرار داده‌اند و امری عادی است که به منبع تهدید هر که باشد به شرطی که دستی در تجاوز به یمن داشته باشد پاسخ دهیم."

پیشتر عبدالملک الحوثی، رهبر انصار الله یمن در سخنانی تاکید کرد که آمریکایی‌ها و اسرائیل، امارات را وادار به از سرگیری حملات به یمن کردند و مطمئنا بازنده این بازی امارات خواهد بود.

او همچنین تاکید کرد که امارات بازیچه دست آمریکا است و در راه دشمنی با یمن شکست خورده و دچار آسیب بسیار شده است. تشدید حملات دشمنان نشانه شکست و ناتوانی آن‌ها است اما محور مقاومت روز به روز در حال پیشرفت است.

پربیننده ترین خبرها