تأکید بحرین بر ضرورت حفظ امنیت خلیج فارس

تأکید بحرین بر ضرورت حفظ امنیت خلیج فارس
سه شنبه 19 بهمن 1400 - 12:47

ولی‌عهد بحرین در دیدار با یک هیأت آمریکایی بر ضرورت حفظ امنیت خلیج فارس تأکید کرد.

العالم - امریکا

هیأتی از اندیشکده شورای آتلانتیک آمریکا به ریاست «جان میلر» ژنرال بازنشسته با «سلمان بن حمد آل خلیفه» ولی‌عهد بحرین دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری بحرین (بنا) با اعلام این خبر گزارش کرد که سلمان بن حمد در این دیدار روابط راهبردی بین آمریکا و بحرین در تمامی سطوح و اهمیت تقویت این روابط را ستود و گفت که تقویت امنیت خلیج فارس اولویت دائمی ماست چرا که یکی از ارکان مهم امنیت جهانی است و این موضوع از اهمیت راهبردی و لجستیک برای تمامی مسیرهای توسعه در سطح جهان برخوردار است.

وی تلاش‌های بین‌المللی و اقدامات مستمر کشورهای دوست و برادر برای تأمین ثبات در منطقه را مورد اشاره قرار داد و گفت که جهان امروز با چالش‌های بزرگی در سطوح مختلف مواجه است که عزم همگانی برای غلبه بر این چالش‌ها و استمرار امنیت در منطقه و جهان را می‌طلبد.

ولی‌عهد بحرین همچنین به خدمات فکری مراکز تحقیقات بین‌المللی در ارائه گزارش‌های مفصل درباره ابعاد موضوعات مورد بحث در تمامی زمینه‌ها و نیز تلاش‌های تیم کاری «امنیت خلیج فارس» برای تحقیق و ارائه گزارشی درباره ابعاد امنیت خلیج فارس، مهم‌ترین چالش‌ها و راه‌حل‌های تقویت امنیت و ثبات آن اشاره کرد.

پربیننده ترین خبرها