وزیر صهیونیست: ترور فلسطینی‌ها، حق ماست

وزیر صهیونیست: ترور فلسطینی‌ها، حق ماست
چهارشنبه 20 بهمن 1400 - 17:52

یک وزیر صهیونیست مدعی شد، توافق «اسلو» هیچ مصونیتی به کسی نداده و این رژیم هر وقت لازم بداند حق ورود به مناطق تحت تسلط تشکیلات خودگردان و انجام ترور را دارد.

العالم - فلسطین اشغالی

در حالی که اعتراض و اعتصاب فلسطینی‌ها در کرانه باختری در واکنش به ترور سه جوان فلسطینی در نابلس ادامه داد، مقامات رژیم صهیونیستی اعلام کردند که به عملیات ترور در کرانه باختری ادامه خواهند داد و آزادی عمل نظامی در این منطقه را برای خود حفظ خواهند کرد.

«یوعز هندل» وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی در گفت‌وگویی با رادیو «کان» مدعی شد، توافق «اسلو» حق مصونیت به هیچ کسی نداده و ارتش رژیم صهیونیستی حق ورود به مناطق تحت کنترل تشکیلات خودگردان و اجرای عملیات در عمق آن را دارد.

هندل در ادامه هماهنگی امنیتی میان تل‌آویو و تشکیلات خودگردان را ستود و گفت، این موضوع در راستای منافع رژیم صهیونیستی بوده و هست. وی افزود، سه جوان فلسطینی که به شهادت رسیدند برای اجرای عملیات علیه اهداف اسرائیلی برنامه‌ریزی می‌کرده‌اند.

از سوی دیگر «الون شوستر» معاون وزیر جنگ رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد، این رژیم آزادی عمل خود در مناطق فلسطینی و اقدام علیه اهداف مشخص شده را برای خود حفظ خواهد کرد.

وی در این باره که این عملیات منجر به تضعیف رهبری تشکیلات خودگردان خواهد شد یا خیر،گفت: واضح است که ما خواستار تقویت میانه‌روها در داخل تشکیلات خودگردان هستیم.

«نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و «بنی گانتز» وزیر جنگ این رژیم نیز ضمن ستودن ترور سه جوان فلسطینی، تأکید کردند که این دست عملیات‌ها در آینده ادامه خواهد داشت.

سه‌شنبه (دیروز) در تیراندازی گسترده نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی به یک خودرو در نابلس سه جوان فلسطینی که از اعضای «کتائب شهداء الأقصى» بودند به شهادت رسیدند.

فارس

پربیننده ترین خبرها