محمود عباس: فلسطین هرگز تداوم اقدامات تل‌آویو را نمی پذیرد

محمود عباس: فلسطین هرگز تداوم اقدامات تل‌آویو را نمی پذیرد
جمعه 22 بهمن 1400 - 11:54

رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در دیدار با وزیر امورخارجه آلمان تاکید کرد که طرف فلسطینی تداوم اشغالگری و اقدامات نژادپرستانه رژیم صهیونیستی را تحت هیچ شرایطی نمی‌پذیرد.

العالم - فلسطین اشغالی

«محمود عباس» رییس تشکیلات خودگردان فلسطین روز پنجشنبه در رام‌الله با «آنالنا بائربوک» وزیر امور خارجه آلمان و هیات همراهش دیدار کرد.

طبق گزارش خبرگزاری رسمی دولت فلسطین «وفا» محمود عباس ضمن تشریح آخرین تحولات در فلسطین و نتایج جلسه اخیر شورای مرکزی در رام الله برای آنالنا بربوک، بر اهمیت تصمیماتی که این شورا در جهت حمایت از حقوق مشروع ملت فلسطین اتخاذ می‌‌کند تاکید کرد.

رییس تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد که نقش آفرینی جامعه جهانی، اتحادیه اروپا و کشور آلمان در ایجاد فشار علیه رژیم صهیونیستی برای بازداشتن تل‌آویو از اقداماتش در جهت نابودی حل دو دولت و تضعیف تلاش‌های صلح‌جویانه وزن سیاسی بزرگی دارد.

وی در ادامه گفت: طرف فلسطینی تحت هیچ شرایطی وضعیت کنونی را که در آن تل‌آویو سعی دارد اشغالگری و اقدامات نژادپرستانه‌اش را در سرزمین اشغالی فلسطین تداوم بخشد، نمی‌پذیرد.

محمود عباس ضمن اشاره به تمایل دولت فلسطین در جهت تقویت روابط دوستانه با آلمان، از وزیر امورخارجه این کشور به خاطر حمایتش از ملت فلسطینی در بنای زیرساخت‌ها و نهادهای دولتی فلسطین تشکر کرد.

وزیر امور خارجه آلمان نیز از پایبندی آلمان به حمایت از صلح در چارچوب راه‌حل دو دولت، قطعنامه‌های بین‌المللی و ادامه حمایت‌های اقتصادی از ملت فلسطین سخن گفت.

این دیدار در مقر ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین در رام‌الله و با حضور «ریاض المالکی» وزیر امور خارجه و مهاجران، «نبیل ابو ردینه» معاون نخست‌وزیر و «مجدی الخالدی» مشاور دیپلماتیک محمود عباس برگزار شد.

فارس

پربیننده ترین خبرها