پیشنهادهای جدید «محمود عباس» برای آغاز فوری مذاکرات جهت ترسیم مرزها

پیشنهادهای جدید «محمود عباس» برای آغاز فوری مذاکرات جهت ترسیم مرزها
يکشنبه 21 آذر 1400 - 18:59

یک منبع فلسطینی خبر داد «محمود عباس»، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، به آمریکا، مصر، اردن و دیگر طرف‌های ذی‌ربط پیشنهاد داده تا مذاکرات «ترسیم مرزها» میان فلسطین و رژیم صهیونیستی فورا آغاز شود.

العالم - فلسطین

این منبع گفت: توافق بر سر مرزهای مشخص، موجب خواهد شد تا دیگر اختلافات حل و فصل شود، عباس در جلسه هفته آینده خود با بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، در رام‌الله این پیشنهاد را در میان خواهد گذاشت.

این منبع افزود: عباس در نظر دارد به گانتس اعلام کند که اقدامات اعتماد ساز به هیچ وجه نمی تواند جایگزینی برای مذاکرات سیاسی باشد و اگر رژیم صهیونیستی وارد اینگونه مذاکرات نشود تشکیلات، خود دست به اقدام خواهد زد.

این منبع فلسطینی گفت محمود عباس به گانتس خواهد گفت: برنامه‌ای که در سخنرانی خود در سازمان ملل مطرح کرده وارد فاز اجرایی می شود و اگر اسرائیل همچنان بخواهد از مذاکرات سیاسی فاصله بگیرد ادامه وضعیت کنونی ممکن نیست و تشکیلات خودگردان توجیهی برای ادامه آن نمی‌بیند.

محمود عباس در ماه سپتامبر گذشته در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل به اسرائیل یک سال فرصت داد که به اشغالگری پایان دهد و گفت که خودش پس از آن دست به کار خواهد شد.

پربیننده ترین خبرها