تظاهرات مردمی و گسترش بازداشت‌ها در بحرین در سالروز انقلاب

تظاهرات مردمی و گسترش بازداشت‌ها در بحرین در سالروز انقلاب
شنبه 23 بهمن 1400 - 16:24

رسانه‌های بحرین از برگزاری تظاهرات مردمی در برخی نقاط این کشور همزمان با نزدیک شدن به یازدهمین سالگرد انقلاب 14 فوریه، خبر دادند.

العالم _ بحرین

تعدادی از مناطق بحرین شاهد برگزاری تظاهرات‌های مردمی و مسالمت‌آمیز بود و تظاهرات‌کنندگان تحقق آزادی و دموکراسی را خواستار شدند.

وبگاه «مرآة البحرین» گزارش داد که با وجود استقرار نیروهای امنیتی در تعدادی از خیابان‌ها و مناطق بحرین به منظور جلوگیری از تظاهرات و فعالیت‌های مردمی اما راهپیمایی‌های مختلفی در چندین منطقه از جمله باربار، ابوصبیع و غیره برگزار شد.

از سوی دیگر وزارت کشور بحرین با نزدیک شدن به سالروز انقلاب این کشور در ۱۴ فوریه ۲۰۱۱، بازداشت مخالفان را گسترش داده و در همین رابطه روز پنجشنبه جعفر علی جعفر حسین جوان بحرینی و نیز علی محسن العرب از منطقه بنی جمره را پس از احضار او به مرکز پلیس، بازداشت کرد.

یازدهمین سالگرد انقلاب بحرین امسال در حالی است که روابط این کشور بر خلاف خواسته مردمی، با رژیم صهیونیستی بیشتر شده است و در همین ارتباط «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی هفته قبل در سفری به منامه با «حمد بن عیسی آل خلیفه» شاه بحرین و «سلمان بن حمد» ولی‌عهد این کشور دیدار کرد.

پربیننده ترین خبرها