شیخ عیسی قاسم: باید با توطئه‌های رژیم صهیونیستی در بحرین و کل منطقه مقابله کرد/ دشمنان نمی توانند سد راه اصلاحات در بحرین شوند

شیخ عیسی قاسم: باید با توطئه‌های رژیم صهیونیستی در بحرین و کل منطقه مقابله کرد/ دشمنان نمی توانند سد راه اصلاحات در بحرین شوند
يکشنبه 24 بهمن 1400 - 21:27

شیخ عیسی قاسم روحانی برجسته بحرینی در مراسم بزرگداشت یازدهمین سالروز انقلاب بحرین گفت: راه اصلاحات سیاسی در بحرین ممکن است طولانی باشد، اما هیچ کسی قدرت بستن این راه را ندارد و دشمنان نمی توانند که این راه را ببندند.

العالم - بحرین

شیخ عیسی قاسم یکشنبه شب در سخنرانی به مناسبت بزرگداشت انقلاب مردم بحرین تحت عنوان "در مسیر پیروزی متحدیم" گفت ایمان، پایه اساسی برای تحمل مسئولیت اصلاحات و صبر کردن بر هزینه های آن است.

وی افزود: مسیر اصلاحات ممکن است طولانی شود، ولی هیچ کس نمی تواند این راه را سد کند و دشمنان نمی توانند این راه را سد کنند.

رهبر شیعیان بحرین خاطرنشان کرد: هدف جنبش و قیام مردم بحرین، دور کردن ظلم و ستم از مردم این کشور بود. تحولات تاریخی بزرگ به ما می‌آموزد که سرانجام تغییر رخ خواهد داد، فرزندان وطن اگر می‌خواهند بر مشکلات غلبه کنند، باید متحد باشند و تلاش‌های خود را در مسیر حل و فصل مشکلات یکپارچه کنند

وی خطاب به جوانان و گروه‌های معارض بحرینی گفت: قیام و جنبش شما با روحیه اتحاد، پایبندی به منافع مشترک و تلاش در مسیر رقم زدن سرنوشت مشترک، با اقتدار و درایت پیش خواهد رفت.

این روحانی برجسته بحرینی تصریح کرد: حل و فصل مشکلات بحرین بدون وجود قانون اساسی عدالت محور امکان پذیر نیست.

شیخ عیسی قاسم با اشاره به روند عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: باید با توطئه‌های رژیم صهیونیستی در بحرین و کل منطقه مقابله کرد.

پربیننده ترین خبرها