شیخ جراح در التهاب + فیلم

دوشنبه 25 بهمن 1400 - 11:18

بن غفیر، عضو افراطی کنست رژیم صهیونیستی به وسیله باتوم و بمب صوتی و گاز اشک آور و تدابیر امنیتی گسترده، دفتر خود را در زمین متعلق به خاندان سالم – که در معرض کوچ اجباری قرار گرفته اند – راه انداخت.

العالم - فلسطین اشغالی

اما اهالی قدس به رغم همه این تجاوزات اعلام کرده اند که در خاک و خانه خود می مانند و به مقاومت خود ادامه می دهند.

ابراهیم سالم، صاحب این زمین به خبرنگار العالم گفت: ما و همه اهالی قدس و همه فلسطینی ها با این مشکل رو به رو هستیم. متأسفانه بن غفیر صبح زود با صهیونیست های افراطی آمد. آنها پدرم را کتک زدند و گفتند که باز هم می آیند و ما را سرکوب می کنند. اما ما به لطف خدا همینجا ایستاده ایم و مقاومت می کنیم.

بسیاری از فلسطنی ها و حامیان خارجی که برای دفاع از محله شیخ جراح آمده بودند مورد حمله صهیونیست ها قرار گرفته و بازداشت شدند.

عاهد الرشق، عضو جنبش فتح در قدس اشغالی گفت: ما از همه فلسطینی ها و اهالی قدس می خواهیم همواره در محله شیخ جراح حضور داشته باشند تا بتوانیم در مقابل شهرک نشینان و صهیونیست های افراطی بایستیم. اوضاع به شدت بحرانی است و هر آن احتمال انفجار و قیام مردمی در قدس وجود دارد.

به این ترتیب یک بار دیگر با توجه به از سر گیری تجاوزات شهرک نشینان و اصرار رژیم صهیونیتسی به کوچ اجباری اهالی شیخ جراح، مسأله این منطقه مورد توجه قرار گرفت.

پربیننده ترین خبرها