العالم گزارش می دهد؛

ائتلاف متجاوز شرکت ارتباطات بین‌المللی در صنعا را بمباران کرد + ویدئو

دوشنبه 25 بهمن 1400 - 13:46

خبرنگار العالم در یمن گزارش داد که جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی- آمریکایی شرکت ارتباطات بین‌المللی یمن را هدف حملات خود قرار دادند.

العالم- یمن

"امه الصبور نجم الدین" تصریح کرد حملات هوایی ائتلاف متجاوز به انهدام ساختمان شرکت ارتباطات یمن منجر شد و خسارات هنگفتی را به ساختمان‌های مجاور نیز وارد کرد.

خبرنگار العالم افزود، ساختمان‌هایی که در جریان این حملات هدف قرار گرفتند در منطقه "الحصبه" در شمال صنعا، پایتخت واقع هستند و جزو تاسیسات خدمات‌رسانی محسوب می‌شوند.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد ائتلاف متجاوز با تشدید حملات به مقرهای دولتی و وزارتخانه‌های یمن درصدد ویران کردن زیرساخت‌هایی است که تا به این لحظه از بمباران‌ها در امان مانده‌اند.

او افزود، هر بار که ائتلاف متجاوز مناطق مسکونی یا تأسیسات خدماتی را بمباران می‌کنند، ادعا می‌‌کند که از آنها برای عملیات نظامی استفاده می‌شود و این برای نخستین بار است که ائتلاف بدون هیچ توجیهی، ساختمان شرکت ارتباطات بین‌المللی را در صنعا بمباران کرده است.

خبرنگار العالم تصریح کرد، ائتلاف متجاوز سعودی- آمریکایی با بمباران زیرساخت‌های یمن و شرکت ارتباطات، درصدد قطع کردن رابطه یمن از جهان خارج و مخفی کردن جنایاتی است که علیه ملت یمن مرتکب می‌شود تا بدین ترتیب، یمنی‌ها نتوانند صدای مظلومیت‌شان را به گوش جهانیان برسانند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها