بحرینی‌ها سالگرد انقلاب 14 فوریه را گرامی می‌دارند

دوشنبه 25 بهمن 1400 - 18:08

مردم بحرین یازدهمین سالگرد آغاز انقلاب 14 فوریه را با وجود بسیج مقامات امنیتی برای سرکوب و مقابله با هرگونه جنبش مردمی علیه رژیم بحرین گرامی می دارند.

العالم- بحرین

به گزارش العالم، بحرینی‌ها انقلاب 14 فوریه سال 2011 را "انقلاب مروارید" نامگذاری کرده‌اند، مرواریدی که با وجود همه سرکوب‌ها و وحشیگری‌هایی که رژیم بحرین طی 11 سال اخیر علیه این انقلاب مسالمت‌آمیز انجام داده، هنوز به قوت خود پابرجاست.

بحرینی‌ها 11 سال است که خیابان‌ها و میادین را ترک نکرده‌اند و همچنان خواستار اصلاحات، تغییر، آزادی و سرنگونی خاندان حاکم هستند.

11 سال است که بسیاری از شهروندان این کشور از جمله "شیخ علی سلمان" دبیرکل حزب اسلامی "الوفاق" در پشت میله‌های زندان به‌سر می‌برند.

11 سال بی‌عدالتی، ظلم، تبعید، سلب تابعیت و بستن دهان‌های منتقدان رژیم بدوی آل‌خلیفه. آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، از بارزترین قربانیان این رژیم است که مزدوران امنیتی آن، ابتدا خانه او را به محاصره خود درآورده و در حالی‌که این رهبر شیعه مریض بود، مانع از مداوای او شدند، که بالاخره رژیم منامه بعد از سلب تابعیت آیت‌الله عیسی قاسم، مانع از ورود او به وطنش شد.

با این حال، مظلومان همچنان ندای حق سر می‌دهند. همچنانکه شیخ عیسی قاسم به صراحت اعلام کرده که جنبش ملت بحرین متوقف نخواهد شد مگر اینکه خواسته‌ها و اهداف آنها محقق شود.

به رغم تمام تلاش‌های 11 سال اخیرِ رژیم منامه برای نابود کردن تمام نمادهای انقلاب 14 فوریه، ولی ملت انقلابی بحرین همچنان به آرمان‌های‌شان تأکید دارد و در جریان تظاهرات، تصاویری از تبعیدشدگان و زندانیان انقلابی را با خود حمل می‌کنند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها