عبدالملک الحوثی: هرکس در کنار سعودی و امارات باشد؛ همپیمان آمریکا و اسرائیل است

عبدالملک الحوثی: هرکس در کنار سعودی و امارات باشد؛ همپیمان آمریکا و اسرائیل است
دوشنبه 25 بهمن 1400 - 21:46

رهبر جنبش انصارالله یمن تأکید کرد که دشمنان در تلاش هستند که از درون، در امت اسلامی رخنه کنند و از رژیمهای سعودی و اماراتی در اجرای اهدافشان استفاده کردند.

العالم - یمن

سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن شامگاه امروز دوشنبه میزبان هیأتهایی از قبایل «الجوبه» و «العبدیه» در استان مأرب بود.

شبکه خبری المسیره به نقل از الحوثی گزارش داد، مسئولان یمنی تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا به مردم الجوبه و العبدیه خدمت کنند.

وی ضمن تأکید بر صلح عمومی و همکاری با افراد سرشناس برای حل مشکلات العبدیه و الجوبه، خطاب به این هیأتها گفت: «دشمنان ما در تلاش هستند که از درون، در امت [اسلام] رخنه کنند. همان طور که از رژیمهای سعودی و اماراتی در اجرای اهدافشان استفاده کردند».

رهبر انصارالله ادامه داد: «قصد داریم آگاهی را گسترش دهیم تا برخی از مردم، تحت تأثیر مبلغان فتنه که خدمت‌رسان آمریکا و اسرائیل هستند، قرار نگیرند. وظیفه ما تقویت برادری و یکسان سازی مواضع است».

وی با بیان اینکه هر کس به صفوف ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی بپیوندد، به میهن و قبیله خود بد کرده است، خاطر نشان کرد: «خطرناکترین چیزی که امت [اسلام] را تهدید می‌کند، ائتلاف با دشمنان واقعی آن یعنی آمریکاییها و اسرائیلیهاست».

الحوثی در پایان تأکید کرد که هر کس در کنار عربستان سعودی و امارات قرار داشته باشد، در کنار همپیمانان آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دارد.

عربستان سعودی در رأس یک ائتلاف عربی و تحت حمایت آمریکا، از ششم فروردین ۱۳۹۴ با ادعای تلاش برای بازگرداندن رئیس جمهور مستعفی یمن به قدرت اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، هوایی و دریایی این کشور کرد.

این تجاوز نظامی هیچ کدام از اهداف ائتلاف سعودی را محقق نکرد و فقط با کشته و زخمی شدن ده‌ها هزار یمنی، آواره شدن میلیون‌ها نفر، به بار آمدن خرابی برای زیرساخت‌های این کشور و گسترش قحطی و گرسنگی و بیماری‌های واگیردار همراه شده است.

پربیننده ترین خبرها