انصارالله: همچنان حامی انقلاب و مردم بحرین هستیم

انصارالله: همچنان حامی انقلاب و مردم بحرین هستیم
دوشنبه 25 بهمن 1400 - 21:50

جنبش انصارالله یمن، ضمن اعلام حمایت از انقلاب ملت بحرین، تأکید کرد که این انقلاب، اسلامی بوده و دارای اهداف والایی است.

العالم - یمن

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن به مناسبت یازدهمین سالگرد انقلاب مردمی در بحرین علیه رژیم آل خلیفه، این انقلاب را به مردم این کشور تبریک گفت.

این دفتر با انتشار بیانیه‌ای تأکید کرد که «ملت بحرین، یک ملت مسلمان، آزاده، غیور و مجاهدی است که دارای وجدان پاک و ناب انسانی و یک ایمان انقلابی و جهادی علیه ظلم است».

شبکه خبری المسیره، ضمن نقل این بیانیه گزارش داد: «تجاوزات رژیم، خللی در عزم ملت بحرین، ایجاد نکرده است؛ زیرا شعله انقلاب با مسالمت‌آمیز بودن و پایداری خود، همچنان روشن است؛».

انصارالله با بیان اینکه انقلاب بحرین، یک انقلاب اسلامی است، تأکید کرد، این انقلاب، دارای اصول و اهداف اصیل ارزشمندی است و در مواضع خود در ازای مسائل امت اسلامی، صادق است.

این جنبش یمنی با بیان اینکه انقلاب بحرین، مخالفت خود با تمامی طرحهای خیانت و عادی‌سازی را علنی کرد، گفت که رژیم بحرین، یکی از رژیمهای مزدور است که به سرعت روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کرده است.

انصارالله خاطر نشان کرد، میزان جنایات رژیم بحرین، آمریکا و عربستان علیه ملت بحرین، به هر حدی که برسد، «مانع از آن نخواهد شد که ملت بحرین، به مسیر انقلابی و جهادی خود تا تحقق تمامی مطالبات عادلانه خود، ادامه ندهد».

این جنبش یمنی در پایان تأکید کرد که همچنان حامی و پشتیبان ملت بحرین و انقلاب این کشور به سمت آزادی، عدالت، استقلال و کرامت باقی خواهد ماند.

بحرین از ۱۴ فوریه سال ۲۰۱۱ میلادی شاهد انقلاب مردمی علیه رژیم آل خلیفه است و این انقلاب تا به امروز ادامه دارد در حالی که گزارش‌های متوالی سازمان‌های فعال حقوق بشری بر گسترش فضای سرکوب، فشار، تخریب وجهه علمای شیعه و به حاشیه بردن شهروندان اصیل این کشور و دادن قدرت به اقلیت مهاجر با هدف تغییر بافت جمعیتی صحه می‌گذارند.

در سایه گزارش‌های سازمان‌های فعال حقوق بشری، جامعه جهانی و سازمان ملل متحد که همواره مواضع خود را بر پایه و اساس اهداف و اغراض سیاسی و جناحی اتخاذ‌ می‌کند، در قبال جنایات آل‌خلیفه در بحرین سکوت کرده است.

پربیننده ترین خبرها