خیزش بحرینی‌ها علیه آل خلیفه + فیلم

دوشنبه 25 بهمن 1400 - 19:21

مردم بحرین بدون اعتنا به تدابیر شدید امنیتی، با برپایی راهپیمایی‌هایی در روستاها و شهرهای مختلف یازدهمین سالگرد انقلاب 14 فوریه را گرامی‌داشتند.

العالم - بحرین

تظاهرات‌کنندگان در "کراباد" تأکید کردند تا دستیابی به تمام اهدافی که انقلاب به‌خاطر آن راه افتاد یعنی سرنگونی رژیم آل‌خلیفه، راه شهدا را ادامه خواهند داد.

اهالی شهرک "سماهیج" در المحرق نیز با برگزاری تظاهراتی به مناسبت گرامیداشت سالگرد انقلاب، تأکید کردند که این انقلاب به راه خواد ادامه خواهد داد؛ آنها در حالی‌که تصاویر رهبران و نمادهای انقلاب فوریه را حمل می‌کردند با شهدای انقلاب تجدید پیمان کردند.

تظاهرات مشابهی نیز در "ابو صبیع" و "الشاخوره" برگزار شد و انبوهی از انقلابیون با شرکت در آن، بر تداوم این انقلاب تأکید کردند.

مشارکت‌کنندگان در تظاهراتی در شهرک "شهرکان" بر ادامه راه انقلاب تأکید و اعلام کردند که سرنوشت رژیم آل‌خلیفه پیوستن به زباله‌دان تاریخ است. آنها بر وفاداری به رهبران، نمادها و خون شهدا و ادامه راه آنها تا برآورده‌شان مطالبات‌شان تأکید کردند.

در تظاهراتی که در "العشق" برگزار شد مشارکت‌کنندگان تأکید کردند که خون اولین شهید انقلاب، "علی مشیمع"، و شهید "حسین الجزیری" هدر نمی‌رود و آنها از مطالبات‌شان دست برنخواهند داشت.

انقلابیون بحرینی همچنین تظاهراتی را در ستره- کانون انقلاب 14 فوریه- برگزار و طی آن، سرکوب وحشیانه ملت توسط عوامل امنیتی آل خلیفه را محکوم کردند و متذکر شدند که سرکوب هرگز نمی‌تواند اراده ملت بحرین را در ادامه راه انقلاب و ریشه‌کن کردم ظلم خاندان آل خلیفه و بیرون کردن آن تضعیف کند.

شهرک "السنابس" نیز شاهد تظاهرات انقلابیون بود و آنها با حمل پارچه‌نوشته‌هایی به زبان انگلیسی، خواستار "پایان دادن به حمایت از دیکتاتوری" در بحرین شدند.

راهپیمایی یازدهمین سالگرد انقلاب 14 فوریه نیز در منامه، پایتخت نیز برگزار شد. انقلابیون با سر دادن شعار "طوفان آغاز شده و متوقف نمی‌شود"، سرکوب و نقض حقوق بشر در بحرین را محکوم کردند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها