سوریه: نبرد تا آزادسازی کامل جولان ادامه دارد

سوریه: نبرد تا آزادسازی کامل جولان ادامه دارد
سه شنبه 26 بهمن 1400 - 12:29

پارلمان و مردم سوریه بر ادامه نبرد و مبارزه برای آزادسازی کامل منطقه جولان اشغالی این کشور از دست صهیونیست ها تاکید کردند.

العالم - سوریه

پارلمان سوریه در بیانیه ای به مناسبت چهلمین سالگرد اعتصاب ملی و فراگیر سوریه در محکومیت تصمیم باطل رژیم صهیونیستی برای الحاق منطقه جولان اشغالی سوریه به سایر اراضی اشغالی تصریح کرد: مردم پایدار ما در منطقه جولان اشغالی سوریه - با وجود همه اقدامات جنایتکارانه صهیونیست ها علیه آنها - روز به روز بر موضع و حضور ملی خود تاکید می کنند که این امر گواهی بر ریشه دار بودن و پایبندی و پیوند آنها با میهن خودشان سوریه است.

این بیانیه افزود: اهالی جولان راه آبا و اجدادی خود در مقابله مداوم با همه سیاست های نژادپرستانه صهیونیستی و پافشاری بر هویت مقدس سوری خود را ادامه داده و تکمیل خواهند کرد.

پارلمان سوریه تاکید کرد: جولان متعلق به سوریه بوده و باقی خواهد ماند و جنگ ها و محاصره های ظالمانه ای که سوریه در اکثر جنبه های زندگی اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و آموزشی با آن روبرو است و نیروهای شرور، متجاوز، تروریست و استکبار جهانی در اجرای آن دست دارند، تنها تلاشی شکست خورده برای منحرف کردن نگاه ملت سوریه از نبرد اصلی در بازپس گیری و آزادسازی کامل سرزمین اشغالی خود و دفاع از حقوق مشروع خود است اما با وجود همه این توطئه ها، این نبرد تا آزادسازی کامل جولان ادامه دارد.

همزمان با صدور این بیانیه نیز مردم منطقه قنیطره و جولان اشغالی سوریه با برگزاری مراسمی چهلمین سالگرد اعتصاب عمومیِ بی وقفه در رد تصمیم رژیم صهیونیستی برای الحاق جولان اشغالی سوریه به سایر اراضی اشغالی را گرامی داشتند.

اهالی روستاهای جولان اشغالی سوریه در ۱۴ فوریه ۱۹۸۲ میلادی این اعتصاب عمومیِ ملی و بی وقفه را در رد و محکومیت تصمیم باطل صهیونیست ها برای الحاق جولان اشغالی سوریه به سایر اراضی اشغالی اعلام کردند و هر ساله نیز مردم سوریه این روز را با برگزاری مراسم گرامی داشته و بر بازپس گیری منطقه اشغالی جولان و مبارزه تا آزادسازی کامل آن از دست صهیونیستها تاکید می کنند.

پربیننده ترین خبرها